barnets bog ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.024 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. marts 2012

Princesspigen

hejsa.

jeg ved at min mor med mig og flere andre af mine søskende har skrevet sådan en Barnets bog, er de gået af mode eller gør man stadig det ?

og evt hvor køber man dem henne ??

har i skrevet sådan en til jeres børn ?

jeg syndes min er sjov at sidde og kikke tilbage i, hvad jeg gjordt, vejede, længde, bedsteforældre, førster tænder osv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

JH12

Jeg synes bestemt ikke de er gået af mode..

Vi har købt en til vores kommende lille pige.. De er nemlig rigtig sjove at kigge i, og særligt hvis man får skrevet og sat billeder i

Og de kan købes i alle boghandlere ihvertfald, vi har købt en rigtig god en i bog og idé til omkring 200 kr.

Anmeld

10. marts 2012

Princesspigen

Joyce1986 skriver:

Jeg synes bestemt ikke de er gået af mode..

Vi har købt en til vores kommende lille pige.. De er nemlig rigtig sjove at kigge i, og særligt hvis man får skrevet og sat billeder i

Og de kan købes i alle boghandlere ihvertfald, vi har købt en rigtig god en i bog og idé til omkring 200 kr.

dejligt at vide det ikker bare er mig

Anmeld

10. marts 2012

Linsi

Princesspigen skriver:

hejsa.

jeg ved at min mor med mig og flere andre af mine søskende har skrevet sådan en Barnets bog, er de gået af mode eller gør man stadig det ?

og evt hvor køber man dem henne ??

har i skrevet sådan en til jeres børn ?

jeg syndes min er sjov at sidde og kikke tilbage i, hvad jeg gjordt, vejede, længde, bedsteforældre, førster tænder osv..

jeg har lige købt den der hedder "mine første år" minder og gemmer fra special day på nettet, den er simpelthen fantastisk. Den minder mere om en scrap book, du også kan sætte dine egne ting i. Den er på tilbud nu på babygear.dk 269kr, plejer at koste 349kr. Blev helt overrasket over hvor mange gode ting der er i. Alt om graviditeten, fødslen og de første år. Sjove ting som fx. hvad det største hit var i radioen da jeg blev født, samt iverskrifter i avisen. der er små lommer hvor du kan gemme hospitalsarmbånd og graviditetstest. Kan kun anbefale den. De fleste bøger kan di ikke sætte noget ind i her, kan du evt gemme tegninger. 

Anmeld

11. marts 2012

kbb87

Det er bestemt ikke gået af mode efter min mening. Men der er mange flere muligheder end førhen. F.eks findes der nu en barnets bog på nettet. Her er der bl.a. en blog, galleri, tandkort, kurver med vægt og højde - og MEGET mere. Man kan lave sin profil lukket så det kun er inviterede (f.eks. familie og venner) der kan følge med. Tjek det ud på www.lifeof.dk, hvis det kunne være noget ...

Anmeld

11. marts 2012

Kay

jeg er igang med en bog til baby... købte en bog med "blanke" sider... og har sat bliieder, klistermærker og en masse andet ind... har started den med at skrive om da vi besluttede os for at vi gerne ville være forældre og lidt om vores kamp med pco... om da testen var posetiv... og da vi fortalte de kommende bedsteforældre om det... om scanninger og om hvad der er sker i løbet af den tid den ligger inde i maven...

har billeder af os begge med... billeder af vores hund og af de posetive tests... scannings billeder og selvfølgelig mavebilleder

skriver ikke i den hver dag eller hver ugen... men når der er noget jeg syntes der skal stå i bogen...

har købt en bog der er tyk nok til at fortsætte når baby bliver født... så der kommer billeder af bedste forældre og beskrevet alt det der står i barnets bog og mere til

jeg syntes det er hyggeligt at gøre undervejs... og tror bestemt at baby bliver glad for den når den bliver stører

Anmeld

11. marts 2012

tarkoflen

Jeg har en veninde der også har lavet barnets bog, men for at sikre sig, at hun får det hele med, så har hun løbende skrevet små sedler med det første ord, sjove ting barnet har sagt og sådan noget og lagt ned i en kasse og så skrevet det ind, når hun fik tid, for det er jo ikke sikkert, at man lige har tid, den dag barnet siger eller gør noget, som man gerne vil have med... Og så har hun en kasse, hvor hun lægger sedlerne i sammen med de minder, hun synes skal gemmes... Det skal jeg helt sikkert kopiere, når det bliver min tur, for jeg tror ikke jeg er så deciplineret, at jeg får skrevet hver gang der sker noget, og det ville jo være ærgeligt, hvis man glemte noget

Men jeg synes da helt sikkert, at man skal lave en barnets bog, synes da selv, at den min mor lavede er ret sjov at kigge i engang i mellem og god at have

Anmeld

11. marts 2012

Princesspigen

Kay skriver:

jeg er igang med en bog til baby... købte en bog med "blanke" sider... og har sat bliieder, klistermærker og en masse andet ind... har started den med at skrive om da vi besluttede os for at vi gerne ville være forældre og lidt om vores kamp med pco... om da testen var posetiv... og da vi fortalte de kommende bedsteforældre om det... om scanninger og om hvad der er sker i løbet af den tid den ligger inde i maven...

har billeder af os begge med... billeder af vores hund og af de posetive tests... scannings billeder og selvfølgelig mavebilleder

skriver ikke i den hver dag eller hver ugen... men når der er noget jeg syntes der skal stå i bogen...

har købt en bog der er tyk nok til at fortsætte når baby bliver født... så der kommer billeder af bedste forældre og beskrevet alt det der står i barnets bog og mere til

jeg syntes det er hyggeligt at gøre undervejs... og tror bestemt at baby bliver glad for den når den bliver stører

det er da os en rigtig god måde at gøre det på, kan gode lide din ide, jeg har gjordt lidt det samme da jeg forsøgte at lave hvalpe på vores hund..(ikke helt det samme )

men ja det giver ihværtifal nogle ideer  

Anmeld

11. marts 2012

Princesspigen

kbb87 skriver:

Det er bestemt ikke gået af mode efter min mening. Men der er mange flere muligheder end førhen. F.eks findes der nu en barnets bog på nettet. Her er der bl.a. en blog, galleri, tandkort, kurver med vægt og højde - og MEGET mere. Man kan lave sin profil lukket så det kun er inviterede (f.eks. familie og venner) der kan følge med. Tjek det ud på www.lifeof.dk, hvis det kunne være noget ...

tak det vil jeg kik på

Anmeld

11. marts 2012

Kay

Princesspigen skriver:

det er da os en rigtig god måde at gøre det på, kan gode lide din ide, jeg har gjordt lidt det samme da jeg forsøgte at lave hvalpe på vores hund..(ikke helt det samme )

men ja det giver ihværtifal nogle ideer  

ja og super hyggeligt også selv at kigge tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.