tilladt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2012

morethanperfect

1234567890 skriver:

okay saa kan vi naesten foelges ad 6+2 her

Uhh spændende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

AnonymMor

hehe jeg følger trop som 7+0 idag

Men jeg syntes os man skal passe på med at løfte/skubbe tunge ting jeg holder mig selv i nakken hvad det angår

Anmeld

10. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Man må løfte/ flytte det man ka holde til. Det gælder bare om at lytte til kroppen! Vv stine

Anmeld

10. marts 2012

Gravid2012

Rinepigen skriver:

hehe jeg følger trop som 7+0 idag

Men jeg syntes os man skal passe på med at løfte/skubbe tunge ting jeg holder mig selv i nakken hvad det angår

ej hvor dejligt at ha et par piger som har naesten den samme termin som jeg   vi maa holde sammen ..

Anmeld

10. marts 2012

AnonymMor

1234567890 skriver:

ej hvor dejligt at ha et par piger som har naesten den samme termin som jeg   vi maa holde sammen ..

Hehe ja det er rart at kunne følge med i andre os

Håber i begge for en rigtig god graviditet

Anmeld

10. marts 2012

Team Putte

1234567890 skriver:

naar man er gravid siger de jo altid man ikke maa loefte noget tungt...

men maa man gerne skubbe noget tungt? Eller er det, det samme?

det er bare fordi jeg gaar derhjemme gravid, og har ingen der kan hjaelpe mig hvis jeg vil flytte et moeble eller mine mega store porteplanter... men jeg kan godt skubbe dem til hvor jeg vil ha dem, hvis det ikke goer skade paa min baby ?

ha en go dag alle sammen!

Snakkede med min læge om præcis det samme da jeg blev gravid, og han sagde max 10 kg må man løfte og så senere i graviditeten lidt mindre..

Tænker der ik gør noget man løfter lidt sålænge du ik går rundt og løfter på 20 kg kasser dagen lang

Lyt til din krop og stop hvis den siger fra

Anmeld

11. marts 2012

snøvsen

Jeg tror, at det vigtigste er, at du lytter til din krop. Jeg har aldrig haft problemer under mine graviditeter og har kunnet lave det samme som inden jeg blev gravid. Under min 2. graviditet var vi ved at sætte hus i stand og sparede ikke mig selv iforhold til noget. Lægen og jordemoderen sagde, at så længe kroppen ikke gjorde vrøvl skulle jeg bare gøre det, jeg synes, at jeg kunne holde til.

Så lyt til din krop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.