Sure opstød :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.822 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. marts 2012

CaWi

Kære skønne kvinder

Jeg er nu i uge 32+ begyndt at lide af mange sure opstød. Synes bare det er så træls, så ville derfor høre hvad i andre har gjort for afhjælpe problemet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

Betina_fra_Als

Jeg har lidt meget af sure opstød sidst i min anden graviditet, det betyder at barnet har meget hår fik jeg at vide.

Når jeg havde det tog jeg 2 balancid novum, det er tryggen piller og hjælper ret hurtigt.

Prøv det ... og held og lykke med den sidste del af graviditeten ;-)

Anmeld

10. marts 2012

CaWi

Betina_fra_Als skriver:

Jeg har lidt meget af sure opstød sidst i min anden graviditet, det betyder at barnet har meget hår fik jeg at vide.

Når jeg havde det tog jeg 2 balancid novum, det er tryggen piller og hjælper ret hurtigt.

Prøv det ... og held og lykke med den sidste del af graviditeten ;-)

Det er noget der købes på apoteket??

Anmeld

10. marts 2012

Betina_fra_Als

ja det er det, i håndkøb, så du behøver ikke forbi lægen, du må tager op til 8 i døgnet.

Anmeld

10. marts 2012

Giraffen

CAWI skriver:

Kære skønne kvinder

Jeg er nu i uge 32+ begyndt at lide af mange sure opstød. Synes bare det er så træls, så ville derfor høre hvad i andre har gjort for afhjælpe problemet.

jeg har haft så mange problemer med at jeg fik mavesyre op i munden når jeg sov og så fik det galt i halsen og så var det pludselig i luftrøret og det var sååå ubehageligt!

jeg har prøvet - galeive, samarin, balancid og alminoks(staves)

Jeg vil 100% sige at alminoks er det bedste - det lindrer hurtigst og mest effektivt. 

Det kan købes i matas og på apoteket Balancid er også ganske fint, men når det er slemt så synes jeg alminoks er noget bedre

Anmeld

10. marts 2012

CaWi

Får det når jeg er ude og køre bil, men også rigtig meget om natten, og nej det er bestemt ik rart at vågne på den måde  så må vist lige en tur forbi apoteket i dag.

Mange tak for hjælpen

Anmeld

10. marts 2012

Princesspigen

CAWI skriver:

Kære skønne kvinder

jeg ved ikke om halsbrænd og sure opstød hører sammen om det er det samme, men min mor købt noget hun drak mod halsbrand..

selv har jeg fra før min graviditet døjet med halsbrande sureopstød og mave problemer, har fået nogle piller af lægen"blue fish"(kalder jeg dem, har dem ikke lige ved hånden) så jeg grne må tage mens jeg er gravid som ikke skader barnet.. så måske du skal ringe op og spørge lægen ?

Anmeld

10. marts 2012

Holbæktrunten

CAWI skriver:

Kære skønne kvinder

Ring til din læge og få en recept på Lanzoprazol 30 mg - det slår alle de andre (håndkøbs) præperater. man tager 1 om morgnen 30 min inden mad, og så går der måske et par dage før du rigtigt mærker effekten, men når den sætter ind er det FANTASTISK 

Anmeld

10. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Drikker 2 L mini mælk hver dag! Det hjælper med det samme jeg begynder at ku mærke mavesyren! Caco er også rigtig godt! Prøver at undgå sukker og ka slet ik drikke hverken the eller sodavand mere! Vh stine

Anmeld

10. marts 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
CAWI skriver:

Kære skønne kvinder

Jeg led rigtig meget af sure opstød/halsbrand i min sidste graviditet, og jeg fandt ud af (men først til aller sidst ), at fishermans friends halspestiller tager det væk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.