Måske har jeg en øv dag, måske er det bare mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. marts 2012

grinny

.. Men bliver faktisk lidt trist når man næsten ingen svar får  

Det er IKKE en hvem er populær og hvem er ikke populær tråd, fordi jeg mener at ALLE er LIGE herinde!!!

Men alligevel tager jeg mig selv i at blive lidt trist når man stiller et spørgsmål og så ingen svar får 

- andre der har det på den måde, eller er jeg bare tosset idag? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

Silas&Mille

grinny skriver:

.. Men bliver faktisk lidt trist når man næsten ingen svar får  

Det er IKKE en hvem er populær og hvem er ikke populær tråd, fordi jeg mener at ALLE er LIGE herinde!!!

Men alligevel tager jeg mig selv i at blive lidt trist når man stiller et spørgsmål og så ingen svar får 

- andre der har det på den måde, eller er jeg bare tosset idag? 

Både og...

Når jeg har stillet et spørgsmål får jeg sjældent mange svar, men jeg får svar på det jeg gerne vil vide og det er jeg glad for

Og så længe jeg får svar på det jeg spørger om, så betyder det ikke noget hvor mange der svare.

Anmeld

10. marts 2012

grinny

Silas&Mille skriver:

Både og...

Når jeg har stillet et spørgsmål får jeg sjældent mange svar, men jeg får svar på det jeg gerne vil vide og det er jeg glad for

Og så længe jeg får svar på det jeg spørger om, så betyder det ikke noget hvor mange der svare.

Altså, jeg er også tilfreds hvis jeg får svar på mit spørgsmål og der så ikke er andre der skriver, men tænker mere på "jubii-et-eller-andet" tråde, der synes jeg det er lidt trist hvis der kun er en der skriver.. 

Men altså, har aldrig haft det sådan her, så det er nok bare mig der er følsom idag 

Anmeld

10. marts 2012

KakaoDrik

Jeg er ikke ret aktiv men der er foreskel på hvem der skriver. Ligegyldigheden afhænger nok af hvordan dagen har været  

Hvis jeg har haft en øv dag og bagefter en øv oplevelse online så ser jeg foreskellen.. 

Anmeld

10. marts 2012

grinny

KakaoDrik skriver:

Jeg er ikke ret aktiv men der er foreskel på hvem der skriver. Ligegyldigheden afhænger nok af hvordan dagen har været  

Hvis jeg har haft en øv dag og bagefter en øv oplevelse online så ser jeg foreskellen.. 

Ja, det afhænger nok af dagen og det at det er fredag  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.