mullesmith2 hvad blev der egentlig af hende...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2012

mullesmith2

*A* skriver:

Hvor dejligt... Hvad har du gjort for at smide de 16 kg?

har simpelthen spist mindre end jeg forbrænder  Det gør man helt automatisk med to krudtugler der løber hver sin vej og roder i alt, Og så lider jeg nok af en lettere rengørringsvanvid der gør at jeg simpelthen flere gange om dagen finder mig selv på knæene på gulvet med en klud og tørre af og, støvsugeren får tit en svingom + alt det andet rengørring og vasketøj. Men børn er bare en god slankekur for mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

*A*

mullesmith2 skriver:

har simpelthen spist mindre end jeg forbrænder  Det gør man helt automatisk med to krudtugler der løber hver sin vej og roder i alt, Og så lider jeg nok af en lettere rengørringsvanvid der gør at jeg simpelthen flere gange om dagen finder mig selv på knæene på gulvet med en klud og tørre af og, støvsugeren får tit en svingom + alt det andet rengørring og vasketøj. Men børn er bare en god slankekur for mig.

Hehe... Det lyder jo "nemt". Jeg har selv tvillinger på snart 17 måneder. Desværre taber jeg intet. Har derfor meldt mig i fitness center.

Tænkte bare om det var en decideret kur som du fulgte

Anmeld

10. marts 2012

twinboys

ulleby skriver:

Jeg tror hun er travlt optaget af studie og de herre  Samt hendes nye liv hvor hun har tabt sig helt vildt!!!! 

Hun er savnet herinde,... Men godt hun har det godt og fedt at have tabt sig ...

Anmeld

10. marts 2012

twinboys

mullesmith2 skriver:

Hvor er det sødt af jer at tænke på mig  Jeg har det glimrende, og Sofus og Emil trives i bedste velgående.

Ja og studiet som pædagog er bare fantastisk, det er lige mig, er snart færdig med 1.praktik i en børnehave, det er rigtig sjovt.

Håber i har det godt herinde

Weeeeeeeeeeeeeeeee du har været savnet og iiiihhhh dine små dejlige basser er blevet endnu dejligere

Anmeld

10. marts 2012

twinboys

mullesmith2 skriver:

Jeg har tabt 16kg indtil videre  vil gerne tabe 16 mere.

Du er sgu for sej...

Anmeld

10. marts 2012

Orkide86

Super flot du har tabt dig så meget Du er sej..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.