Jer der var plaget af...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

861 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. marts 2012

kvinde84

mange plukveer. Hvornår fødte i, i forhold til termin?

Jeg har været plaget af mange plukveer siden uge 22. Her i uge 29, så bliver de stadig flere og lidt kraftigere (livmoderen er vel større nu). Hvis jeg gør ting i samme tempo som normalt, støvsuger, bukker mig ned, what ever, så kommer der en plukve. Heldigvis er jeg i en situation, hvor jeg kan forme dagen som det passer mig, så jeg gør næsten de samme ting jeg plejer (- løft) bare i sloow motion  Jeg har siden ret tidligt i graviditeten haft en fornemmelse af at jeg skulle føde tidligt. Da jeg så havde en lille blødning i sidste uge, så forstærker det jo fornemmelsen.

Så er det at jeg tænker om det nu overhoved er en sammenhæng mellem mange plukveer og fødsel før termin??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Ka+Ma=Be

kvinde84 skriver:

Jeg har været plaget af mange plukveer siden uge 22. Her i uge 29, så bliver de stadig flere og lidt kraftigere (livmoderen er vel større nu). Hvis jeg gør ting i samme tempo som normalt, støvsuger, bukker mig ned, what ever, så kommer der en plukve. Heldigvis er jeg i en situation, hvor jeg kan forme dagen som det passer mig, så jeg gør næsten de samme ting jeg plejer (- løft) bare i sloow motion  Jeg har siden ret tidligt i graviditeten haft en fornemmelse af at jeg skulle føde tidligt. Da jeg så havde en lille blødning i sidste uge, så forstærker det jo fornemmelsen.

Så er det at jeg tænker om det nu overhoved er en sammenhæng mellem mange plukveer og fødsel før termin??

Jeg havde mange plukkeveer, og var også en tur forbi aoma og blive sygemeldt, da min livmoderhals var blevet meget kort. Men jeg fødte "først" da jeg var 39+2 - ved kejsersnit!  

Anmeld

9. marts 2012

L&V

kvinde84 skriver:

Jeg blev sengeliggende i 14dage omkring 20 uge pga forkortet livmoderhals og sivende vand grundet plukveer og derefter sygmeldt med bl men blev sat i gang til termin og fødte så to dage efter

Anmeld

9. marts 2012

Kamulla

jeg led af hyppige og MANGE plukveer siden 16+, blev spået til ikke at gå tiden ud da jeg også fik veer uge 31 hvor de heldigvis blev bremset.. dereftr havde jeg fortsat mange kraftige plukveer hver dag.. fødte dog først 40+4

dog med lynets hast.. 3 timer fra første ve og 1time og 15 min efter ankomst til FG

Anmeld

9. marts 2012

kvinde84

Kamulla skriver:

jeg led af hyppige og MANGE plukveer siden 16+, blev spået til ikke at gå tiden ud da jeg også fik veer uge 31 hvor de heldigvis blev bremset.. dereftr havde jeg fortsat mange kraftige plukveer hver dag.. fødte dog først 40+4

dog med lynets hast.. 3 timer fra første ve og 1time og 15 min efter ankomst til FG

Jeg ved ikke helt hvornår jeg begyndte at få plukveer, men det var tidligt. Men jeg ved at fra omkring uge 22 har jeg haft mange, og de er taget til de sidste 2 uger. Jeg håber så bare at det betyder at jeg får en hurtig fødsel

Anmeld

9. marts 2012

Nitz - <3 David

jeg havde mange og daglige plukveer.. fødte 29+4.. men det var pga. en blødning (moderkage løsning)

Anmeld

9. marts 2012

A&F

Jeg havde mange plukveer fra uge 25 som gjorde ondt. Blev indlagt en dag i uge 33, da min livmoderhals var afkortet. Og fik besked på at være sengeliggende indtil uge 37. Jeg fødte 39+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.