Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hmm.... Har lige taget et screenshot af "følg din pakke"
Hvad menes der lige med Forsinket?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
At den er forsinket
Dvs at den ikke er nået med til dagens omdelling
Happiness skriver: At den er forsinket Dvs at den ikke er nået med til dagens omdelling
nemlig
Så jeg får den først på Mandag?
Mira0911 skriver: Så jeg får den først på Mandag?
Jep, du kan dog være heldig afhængig af de forskellige posthuse, at de tager den med i lørdagsomdelingen...
Ja, det tænker jeg også Ellers ring til Post DK's kundeservice og spørg, hvad der sker... Mener de har åbent i weekenden.
Bondefruen skriver: Jep, du kan dog være heldig afhængig af de forskellige posthuse, at de tager den med i lørdagsomdelingen...
Den skal så videre til Silkeborg posthus - Har da prøvet at de levere de små pakker... Denne jeg venter er jo også lille...
Pakker bliver ikke taget med på lørdagsomdelingen, det er kun "klodser" der gør det. Det er pakker der er så små at de er sendt med frimærker. Pakker med track&trace nummer bliver ikke omdelt om lørdagen. Så den er der nok mandag.
babyboy2012 skriver: Pakker bliver ikke taget med på lørdagsomdelingen, det er kun "klodser" der gør det. Det er pakker der er så små at de er sendt med frimærker. Pakker med track&trace nummer bliver ikke omdelt om lørdagen. Så den er der nok mandag.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128