Jeg har da nok lige verdens bedste bank-dame.... :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

937 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. marts 2009

Mutti2

Hej igen.

Jeg har som tideligere brokket mig over min økonomiske situation her i sommeren imellem 2 uddannelser. Jeg er i fuld gang med desperat at søge jobs, og har fået en depression midt i alt det her. Det har fandme været hårdt (undskyld sproget).

Men nu har jeg igen taget mig sammen til at snakke med min bankdame om det, og hun har fundet løsningen....

Hun har stoppet alle indbetalinger til mine lån sommeren over, fra dags dato (2500 pr mdr). og med det små ører jeg har til at stå rundt omkring på kontoer, med børnepenge, faderbidrag og boligstøtte kommer til at række, længere end det burde For 2 mdr har jeg en et budget der hedder 23.000 (med forbrug), og der kommer til at være næsten 34.000.

Så alle mine bekymringer er skåret væk

Nøj hvor er jeg glad lige nu. Det er simpelthen sådan en lettelse. Det har bare taget så meget af mig. Jeg tuder helt af glæde.

Kan man være forelsket i sin bankdame??

Så det blev en dejlig dag i dag

STORT SOMMERKNUS TIL JER ALLE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Det lyder dejligt, så kan du slappe af igen

Fik du ringet rundt til de plejehjem?
Eller har du droppet det nu?

Anmeld

30. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
ihh hvor jeg kender følelsen!!! Jeg står selv til at få stoppet min SU fra maj til februar næste år hvis jeg ikke får meritoverført de fag jeg i vinters tog i Stockholm.

Jeg synes det er SÅ uretfærdigt da jeg er berettiget til SU frem til næste sommer hvor jeg er færdig og hvis jeg ikke får meritoverført fagene kan jeg tage dem om sideløbende med specialet så jeg når det hele alligevel.

Men ud af det blå ringer de så og fortæller at man skal have bestået X antal ECTSpoints på nuværende tidspunkt i uddannelsen, så hvis jeg ikke får godkendt fagene har jeg ikke nok points til at fortsætte på SU og jeg får den først igen når jeg har bestået nok points.

Problemet er så at mit næste semester er praktik - hvordan er det liiige jeg skal arbejde nok ved siden af (fuldtids-) praktikken til at kunne betale udgifter og lån i ialt 9 måneder????
Det ligger jeg søvnløs om natten over!!!

Anmeld

30. marts 2009

Doktor Doolittle

IHHH hvor er det skønt for jer, jeg glæder mig virkelig på jeres vegne og håber I får en fantastisk sommer
fra Tina

Anmeld

30. marts 2009

Mormilla

Ej hvor er det bare godt!!! Det er jeg så glad for at høre! Har tænkt meget på jer, om hvordan i skulle klare det

Anmeld

30. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Milla-Victoria's mor skriver:

Hej igen.

Jeg har som tideligere brokket mig over min økonomiske situation her i sommeren imellem 2 uddannelser. Jeg er i fuld gang med desperat at søge jobs, og har fået en depression midt i alt det her. Det har fandme været hårdt (undskyld sproget).

Men nu har jeg igen taget mig sammen til at snakke med min bankdame om det, og hun har fundet løsningen....

Hun har stoppet alle indbetalinger til mine lån sommeren over, fra dags dato (2500 pr mdr). og med det små ører jeg har til at stå rundt omkring på kontoer, med børnepenge, faderbidrag og boligstøtte kommer til at række, længere end det burde For 2 mdr har jeg en et budget der hedder 23.000 (med forbrug), og der kommer til at være næsten 34.000.

Så alle mine bekymringer er skåret væk

Nøj hvor er jeg glad lige nu. Det er simpelthen sådan en lettelse. Det har bare taget så meget af mig. Jeg tuder helt af glæde.

Kan man være forelsket i sin bankdame??

Så det blev en dejlig dag i dag

STORT SOMMERKNUS TIL JER ALLE

AI, hvor er det fantastisk!! TILLYKKE!!!!

Det er bare rigtig dejligt...

Kan man fri, til sådan en bankdame, sådan en vil jeg også gerne have hehe...

TILLYKKE:

Håber det kan give dig lidt overskud!

KRAM

Anmeld

30. marts 2009

Mathilde

Åh hvor er det dejligt at høre Det var godt det kunne lette lidt i en i forevejen svær tid... Det kan være depressionen stilner lidt af nu

Det er forår, det er lyst og livet er dejligt

Stort knus til dig.

Anmeld

30. marts 2009

SaNiNa

iiih, hvor dejlig... så skal du huske at lyde sommeren som er på vej...

Det er altid dejlig at ens bankmænd og damer kan hjælpe en når det virkelig presser...

Anmeld

30. marts 2009

LotteN

det var da en rigtig glædelig nyhed.... dejligt med en bankdame der er så hjælpsom... så falder sommeren på plads igen og en ting mindre og spekulere på.

Anmeld

30. marts 2009

1977

Profilbillede for 1977
Super Så kan du slappe mere af igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.