Teste gravid selv om mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. marts 2012

Anonym trådstarter

Kan man tage en graviditets-test, selv om man har sin mens? Hvis altså man har symptomer på graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Kris89

det kan du vel godt.. hvis du er gravid og har dannet hormonet giver den jo udslag uanset...

men hvis ellers du har normal styrke blødning hvorfor så teste? kan godt være du "har været" gravid - altså det er en bio, men hvorfor blive endnu mere ked, hvis den faktisk skulle være positiv og du derfor er midt i at miste?

Anmeld

9. marts 2012

Gaia

Hvis din mens er som den plejer, ser jeg ingen grund til at teste. Men hvis din mens er mærkbar anderledes f.eks. Bare pletblødning, så kan du godt teste. 

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

det kan du vel godt.. hvis du er gravid og har dannet hormonet giver den jo udslag uanset...

men hvis ellers du har normal styrke blødning hvorfor så teste? kan godt være du "har været" gravid - altså det er en bio, men hvorfor blive endnu mere ked, hvis den faktisk skulle være positiv og du derfor er midt i at miste?

det kan jeg godt se du har ret i, at det ikke ville være særlig fedt hvis det er en bio... hvis jeg er gravid, kan jeg godt se det trælse i at teste når mens er der, men har bare haft det piv elendigt de sidste par uger, og ville egentlig hellere at det så var forklaringen... måske jeg bare skulle snakke med lægen på mandag...

Anmeld

9. marts 2012

Kris89

Anonym skriver:

det kan jeg godt se du har ret i, at det ikke ville være særlig fedt hvis det er en bio... hvis jeg er gravid, kan jeg godt se det trælse i at teste når mens er der, men har bare haft det piv elendigt de sidste par uger, og ville egentlig hellere at det så var forklaringen... måske jeg bare skulle snakke med lægen på mandag...

er din mens alm. styrke???

du kan jo sagtens være blevet gravid.. eller i hvert fald et befrugtet æg og at du så har fået symptomer tidligt...

men hvis mens er alm. styrke, ville jeg holde mig fra at teste... lægen vil nok heller ikke gøre noget desværre.

Anmeld

9. marts 2012

Happiness

Altså min veninde havde almindelig mens indtil hun var 4 mdr henne Det var et tilfælde at de opdagede at hun var gravid. 

Men ved ikke om hun testede mens hun havde mens, eller om det var på et andet tidspunkt.

Ved ikke om blodet kan have en betydning for resultatet ?!

Men ellers vent til din mens er væk og så test der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.