Hej, som I kan læse på min overskrift, så sidder min lille mus endnu ikke helt fast dernede (kan rokkes lidt). Og da jeg er 1.gangsgravid, så er jeg lidt nervøs!
Var til jordemoderen her d. 7 marts, hvor hun sagde at vi lægger som vi skal med hovedet nedad, men at vi som sagt kan rokkes en lille smule. Hun sagde dog, at det ikke ville være nødvendigt for mig, at skulle lægge mig ned eller noget, hvis mit vand pludselig skulle gå og hvis jeg havde født inden næste konsulation d.28 marts! Er ca. 36+6 uger henne i dag og har termin d. 2 april....
Så det jeg gerne vil spørge jer om er.:
Er der nogen andre 1.gangsfødende herinde, som har prøvet at den lille ikke har stået helt fast. Og om det har haft nogen betydning for om de kunne føde naturligt osv...
For håber da inderligt at jeg selv kan få lov at bringe min lille skat til verdenen. Og at det forhåbentligt ikke har nogen betydning, det at vi ikke står helt fast endnu. Har også hørt at vi kan gøre det fra den ene dag til den anden. Så måske står vi fast nu - Bare uden at lille mor her ved det
...
Håber i kan hjælpe mig med mit spørgsmål...
Og på forhånd tak til Jer der gider bruge tid på at svare mig 

Kram herfra...
Anmeld