Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zeus skriver: Hvor ser du bare godt ud! Og hvor er jeg bare misundelig på, at du skal afsted i aften
Hvor ser du bare godt ud! Og hvor er jeg bare misundelig på, at du skal afsted i aften
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Himmelsmil skriver: Godt gået! Det synes jeg sgu er fedt! Kender nogle som dårligt nok havde født før de skulle på druk.. Dét synes jeg er knapt så fedt!
Godt gået! Det synes jeg sgu er fedt! Kender nogle som dårligt nok havde født før de skulle på druk.. Dét synes jeg er knapt så fedt!
Dobbelt indlæg
Kofoed. skriver:Du er bare køn. Snyd.
Valle81 skriver:Du er sku en lækker sag:0) sikke nogle høje hæle:0)Elsker at se hvordan folk ser ud i virkeligheden:0) aldrig som man forestiller sig:0)Håber du får en fantastisk tur, det fortjener du.Knus
An&Jo skriver: Tak.. Men håber da ikke du blev skuffet nu du så hvordan jeg egentlig så ud..
Tak.. Men håber da ikke du blev skuffet nu du så hvordan jeg egentlig så ud..
Valle81 skriver:Njnejnej slet ikke:0)Havde hele tiden troet du var smuk og ret tjekket.Men havde forestillet mig at du var lyshåret, langt langt:0)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128