Hov hov Rasmus Seebach...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2012

tinasmor

Læste et eller andet sted at han havde fået sådan en stalker der skrev til ham alle steder og virkelig (i sit hoved) troede på det var kærester. Havde slået op på sin FB profil at nu kunne de endelig gå ud i offentligheden og sige at de var sammen! Ej men altså ved ikke hvem jeg har mest ondt af, ham med sådan en kvinde der ringer 100 gange i døgnet eller hende som må være psykisk syg. 

Jeg synes han synger fint og virker da som en sympatisk fyr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

hende-nanna

Han må også have glemt mig - jeg står fast på forreste række når han optræder til Skive Festival - og var da også med da DR1 sendte "Snapshot" om ham. Synes ikke ligefrem han er lækker (nok også lidt over min "normale" aldersgruppe), men ih, hvor synger han fantastisk! 

Anmeld

12. marts 2012

twinboys

Maja88 skriver:

haha sidder og griner højlydt og manden glor bare underligt

he he

Anmeld

12. marts 2012

Muffin_girl

twinboys skriver:

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1723221.ece

Har du glemt mig...??? Nej vel...

Majbritt

Sikken et fint billede Jeg grinte da jeg læste det  

Anmeld

13. marts 2012

twinboys

tinasmor skriver:

Læste et eller andet sted at han havde fået sådan en stalker der skrev til ham alle steder og virkelig (i sit hoved) troede på det var kærester. Havde slået op på sin FB profil at nu kunne de endelig gå ud i offentligheden og sige at de var sammen! Ej men altså ved ikke hvem jeg har mest ondt af, ham med sådan en kvinde der ringer 100 gange i døgnet eller hende som må være psykisk syg. 

Jeg synes han synger fint og virker da som en sympatisk fyr.

Griner ejjjj hvor sjovt... bare rolig det er ikke mig

Anmeld

13. marts 2012

twinboys

nannafrederiksen skriver:

Han må også have glemt mig - jeg står fast på forreste række når han optræder til Skive Festival - og var da også med da DR1 sendte "Snapshot" om ham. Synes ikke ligefrem han er lækker (nok også lidt over min "normale" aldersgruppe), men ih, hvor synger han fantastisk! 

Thi jeg står også helt fremme når jeg er med til hans koncerter... og torsdag i uge 26 skal jeg mødes med ham

Anmeld

13. marts 2012

twinboys

AalborgPigen skriver:

Sikken et fint billede Jeg grinte da jeg læste det  

Hi hi

Anmeld

13. marts 2012

hende-nanna

twinboys skriver:

Thi jeg står også helt fremme når jeg er med til hans koncerter... og torsdag i uge 26 skal jeg mødes med ham

Ej, hvor spændende! 

Jeg må vente til juni - har allerede planlagt med tre veninder, at vi skal op og se ham, og skråle med på alle sangene. Vi øver dem også altid på vej til håndboldkamp, hihi 

Anmeld

13. marts 2012

twinboys

nannafrederiksen skriver:

Ej, hvor spændende! 

Jeg må vente til juni - har allerede planlagt med tre veninder, at vi skal op og se ham, og skråle med på alle sangene. Vi øver dem også altid på vej til håndboldkamp, hihi 

Anmeld

14. marts 2012

tinasmor

twinboys skriver:

Griner ejjjj hvor sjovt... bare rolig det er ikke mig

hi hi, ej det kunne jeg nu heller ikke liige forestille mig 

Os med børn har ikke tid til at være stalkere, vi har sgu for travlt med vores unger og alt det der følger med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.