feriepenge og barsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg er på kontanthjælp nu, men når jeg overgår til Barsel om få uger, er der så nogen der kan svare mig på om jeg i barselsperioden må modtage mine feriepenge og rejse på ferie?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Gittemor09

Anonym skriver:

Jeg er på kontanthjælp nu, men når jeg overgår til Barsel om få uger, er der så nogen der kan svare mig på om jeg i barselsperioden må modtage mine feriepenge og holde ferie?

jeg tænker lidt... hvorfor er det nødvendigt at holde ferie under sin barsel?? 

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

jeg tænker lidt... hvorfor er det nødvendigt at holde ferie under sin barsel?? 

Det vil jeg heller ikke. Men vi er uenige herhjemme, om jeg må rejse eller modtage feriepenge osv. under barsel..

Anmeld

9. marts 2012

Gittemor09

Anonym skriver:

Det vil jeg heller ikke. Men vi er uenige herhjemme, om jeg må rejse eller modtage feriepenge osv. under barsel..

okay, på den måde... tror skam godt at du må... men er det ikke lige som alt andet at du så vil blive modregnet dine barselspenge...

Anmeld

9. marts 2012

LSM

Anonym skriver:

Nu får jeg godt nok ferie med løn, men jeg kan ihvertfald ikke holde ferie under min barsel. Men tror godt jeg må tage ud og rejse
Tror ikke på du kan få udbetalt dine ferie penge under barsel. Og er lidt i tvivl om du må tage afsted på ferie når du går fra kontanthjælp til barsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.