Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvordan føles det når baby hikker??
Jeg er i tvivl om, det er det han gør når der nogle gange kommer en fast rytme derinde fra! Sådan jeg kan sige nu,nu,nu,nu og så kommer der et lille bump agtig noget..
Kan det være fordi han hikker?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Guldimaven skriver: Hvordan føles det når baby hikker?? Jeg er i tvivl om, det er det han gør når der nogle gange kommer en fast rytme derinde fra! Sådan jeg kan sige nu,nu,nu,nu og så kommer der et lille bump agtig noget.. Kan det være fordi han hikker?
Det kan det i hvertfaldSådan føles det i hvertfald her når lillepigen hikkerDet er sååå hyggeligt hehe
Kruse90 skriver: Det kan det i hvertfaldSådan føles det i hvertfald her når lillepigen hikkerDet er sååå hyggeligt hehe
Ej hvor sjovt! Havde undret mig sådan over, hvad det lige var der skete derinde når det nærmest gik i takt! hehe
Guldimaven skriver: Ej hvor sjovt! Havde undret mig sådan over, hvad det lige var der skete derinde når det nærmest gik i takt! hehe
hehe den er bare din lille mand der har slugt lidt meget forstervandhehe
Kruse90 skriver: hehe den er bare din lille mand der har slugt lidt meget forstervandhehe
Ja, læste nemlig lige om at de drak foster vand og når de fik for meget kunne de godt hikke.. Så var det tanken slog mig.. Kan det være det han laver derinde?! hehe
Men ja, hvor hyggeligt!
Guldimaven skriver: Ja, læste nemlig lige om at de drak foster vand og når de fik for meget kunne de godt hikke.. Så var det tanken slog mig.. Kan det være det han laver derinde?! hehe Men ja, hvor hyggeligt!
Det er helt sikker det han laver
Det tror jeg bestemt det er ..
Sådan følelses det ihvertfald når lillepigen her hikker.. Hvilket sket RIGTIG mange gange om dagen (4-6 gange dagligt.) Lille stakkel..
en god lille rytmisk bevægelse... det er hikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128