Hvad passer til Niclas og Nicita

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.697 visninger
20 svar
0 synes godt om
9. marts 2012

N&N

Vi venter en lille dreng, og vil gerne høre hvilke vanve der passer til de 2 andre.

Vi gider ikke navne som er meget populær.

Da de 2 stores navne ikke er planlagt at skulle være så tæt på hinanden er det slet ikke en nødvendighed at lillebror skal starte med N

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Dinna88

Uh, jeg tænkte straks på Nolan 

Anmeld

9. marts 2012

Pigent

N&N skriver:

Vi venter en lille dreng, og vil gerne høre hvilke vanve der passer til de 2 andre.

Da de 2 stores navne ikke er planlagt at skulle være så tæt på hinanden er det slet ikke en nødvendighed at lillebror skal starte med N

Nu ved jeg fra navnesnak.dk at der ikke rigtig er nogle navne med N som du er vild med så vil lige forslå nogle helt andre

Valentin
Vincent
Felix
Tristan
Mike
Isac/Isak
Vitus
Micas
Theis  

Anmeld

9. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
N&N skriver:

jeg er lidt nysgerrig, men hvordan udtales Nicitia...c som i citron eller c som k? Jeg har nemlig ikke set denne version før, så blev da lige i tvivl om hvordan det skal læses.

Men jeg har aldrig været god til hvilke navne der passer sammen, da jeg ikke synes der er nogle som ikke passer sammen. hehe

Anmeld

9. marts 2012

felicity

N&N skriver:

Thomas

Martin

Gotfred

Mathias

Jonas

Timmi

Anton

Frederik

Nikolaj

Morten

Lukas

Kalle

Lasse

Kevin/Keven

Anmeld

9. marts 2012

N&N

mor:) skriver:

jeg er lidt nysgerrig, men hvordan udtales Nicitia...c som i citron eller c som k? Jeg har nemlig ikke set denne version før, så blev da lige i tvivl om hvordan det skal læses.

Men jeg har aldrig været god til hvilke navne der passer sammen, da jeg ikke synes der er nogle som ikke passer sammen. hehe

Det udtales som Nikita. Jeg er bare ikke så vild med k i et navn, men ved ikke helt hvorfor

Navnene behøves ikke passe sammen, bare det er nogle fine drenge navne så vi kan finde det helt perfekte til lillebror

Anmeld

9. marts 2012

Musen5

Gabriel

Kian

Benjamin

/Mette

Anmeld

10. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
N&N skriver:

Det udtales som Nikita. Jeg er bare ikke så vild med k i et navn, men ved ikke helt hvorfor

Navnene behøves ikke passe sammen, bare det er nogle fine drenge navne så vi kan finde det helt perfekte til lillebror

Jamen så synes jeg Anton er rigtig sødt. Og Elias

Anmeld

10. marts 2012

Lunae

Nijas

Anmeld

10. marts 2012

N&N

mor:) skriver:

Jamen så synes jeg Anton er rigtig sødt. Og Elias

Anton vil manden ikke for det har jeg prøvet at forslå både til Niclas og nu til lillebror

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.