Ansigts rense plejeprodukter.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. marts 2012

Kloster

Hej.

Jeg har faret lidt rundt omkring div mærker af plejeprodukter til ansigtet.

Jeg er ikke vild med, der er alverdens kemikalier der i, så jeg har prøvet Matas egen rensemælk + tonic. Fint nok, men tager noget tid, synes jeg. Har nu købt en lille rejse str i alt-i-een rensevæske. Den er filme fin. Men har overvejet alt-i-een fra Plaisir. Synes/føler måske jeg får lidt mere luksus end lige Matas' egen.

Nogen der har prøvet den??

Ell er der andre forslag til en jævn lille pris... (nok max 100,-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Dinna88

Hvad er det du vil opnå med at rense dit ansigt?
Jeg gik i gang med Matas egen Alt-i-een rens, og den gør underværker!! Og det gjorde den allerede fra dag 1. Jeg har en enormt fedtet ud, der på samme tid er tør - absurd, I know! Men der virker den bare helt, helt genialt

Anmeld

9. marts 2012

L&V

Kloster skriver:

Hej.

Jeg har faret lidt rundt omkring div mærker af plejeprodukter til ansigtet.

Jeg er ikke vild med, der er alverdens kemikalier der i, så jeg har prøvet Matas egen rensemælk + tonic. Fint nok, men tager noget tid, synes jeg. Har nu købt en lille rejse str i alt-i-een rensevæske. Den er filme fin. Men har overvejet alt-i-een fra Plaisir. Synes/føler måske jeg får lidt mere luksus end lige Matas' egen.

Nogen der har prøvet den??

Ell er der andre forslag til en jævn lille pris... (nok max 100,-)

Clinique har os tit de der små rejse sæt er ikke helt klar over om de indeholder ting og sager Ellers har derma os små start sæt.. Min hud ku ikke klare matas den blev helt stiv og tør af det..

Anmeld

9. marts 2012

Kloster

Dinna88 skriver:

Hvad er det du vil opnå med at rense dit ansigt?
Jeg gik i gang med Matas egen Alt-i-een rens, og den gør underværker!! Og det gjorde den allerede fra dag 1. Jeg har en enormt fedtet ud, der på samme tid er tør - absurd, I know! Men der virker den bare helt, helt genialt

Hæ hæ...

Jamen jeg vil have mit ansigt ren om aftenen, inden jeg går i bad. Hver morgen ligger jeg Serum, dagcreme, faundation og pudder i mit ansigt. Det vil jeg have af om aftenen.

Og om morgenen vil jeg have natcremen af, inden jeg ligger det store lag på til dagen

Jeg har normal hud og ingen komplikationer. Jeg vil gerne mindske rynker og store porer, men jeg er ikke bange for tidens tand. Jeg vil bare ikke stå og se på, at jeg faktisk kan pleje mit ansigt fornuftigt, uden at kæmme over.

Anmeld

9. marts 2012

Dinna88

Kloster skriver:

Hæ hæ...

Jamen jeg vil have mit ansigt ren om aftenen, inden jeg går i bad. Hver morgen ligger jeg Serum, dagcreme, faundation og pudder i mit ansigt. Det vil jeg have af om aftenen.

Og om morgenen vil jeg have natcremen af, inden jeg ligger det store lag på til dagen

Jeg har normal hud og ingen komplikationer. Jeg vil gerne mindske rynker og store porer, men jeg er ikke bange for tidens tand. Jeg vil bare ikke stå og se på, at jeg faktisk kan pleje mit ansigt fornuftigt, uden at kæmme over.

SÅ er det lidt nemmere!!

Altså, jeg vil nok mene, at Matas' egen vil være fin til dig -  Den jeg bruger er GENIAL til at få fjeret de rester af make up der ikke kommer af når jeg skyller mit ansigt. Kan ikke helt forstå din grund til ikke at bruge det, vil du forklare? Og så er  der nyttige vitaminer i den.

Anmeld

9. marts 2012

Kloster

Og kan det overhovedet betale sig, at give lidt extra for at få nogle af de andre nedre mærker end Matas' egen. Tænker her fx Biotherm, Plaisir, Beauté Pacifique osv osv... ??

Anmeld

9. marts 2012

Kloster

Dinna88 skriver:

SÅ er det lidt nemmere!!

Altså, jeg vil nok mene, at Matas' egen vil være fin til dig -  Den jeg bruger er GENIAL til at få fjeret de rester af make up der ikke kommer af når jeg skyller mit ansigt. Kan ikke helt forstå din grund til ikke at bruge det, vil du forklare? Og så er  der nyttige vitaminer i den.

Tæker nok lidt, at Matas' egne produkter er billige og nok ikke så gode som fx Biothern, Plaisir osv.

Jeg vil gerne have et godt produkt til en normal pris. Og hvis Matas Alt-i-en er et helt vildt godt produkt, ja så er jeg da glad for, det heller ikke er så dyrt...

Tænker nok bare, at pris og kvalitet må hænge sammen...

Anmeld

9. marts 2012

Dinna88

Kloster skriver:

Tæker nok lidt, at Matas' egne produkter er billige og nok ikke så gode som fx Biothern, Plaisir osv.

Jeg vil gerne have et godt produkt til en normal pris. Og hvis Matas Alt-i-en er et helt vildt godt produkt, ja så er jeg da glad for, det heller ikke er så dyrt...

Tænker nok bare, at pris og kvalitet må hænge sammen...

det eneste jeg har prøvet der var bedre end matas' egen var Proactive, og det kostede alligvel 600 kr Jeg har brugt så mange forskellige produkter OG piller fra lægen, men det er bare Matas der vinder hver gang

Anmeld

9. marts 2012

Kloster

Dinna88 skriver:

det eneste jeg har prøvet der var bedre end matas' egen var Proactive, og det kostede alligvel 600 kr Jeg har brugt så mange forskellige produkter OG piller fra lægen, men det er bare Matas der vinder hver gang

Jamen så må jeg vist hellere holde mig til det  Ser lige an nogle dage/uger, hvordan min hud modtager den fra Matas af.

Ellers takkkk for hjælpen (som sædvanlig   )

Anmeld

9. marts 2012

Dinna88

Kloster skriver:

Jamen så må jeg vist hellere holde mig til det  Ser lige an nogle dage/uger, hvordan min hud modtager den fra Matas af.

Ellers takkkk for hjælpen (som sædvanlig   )

Håber det funker for dig matas's egne produkter er jo ofte på tilbud, så kan man tage sig af sin krop super billigt!

Åh, det skal du ikke tænke på   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.