Hjælp :´(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2012

Anonym trådstarter

CS skriver:

Keep up the good spirit  Så måske din cyklus er længere og du ikke har bemærket det - go karma til din spirer og jer

Rigtig mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Havde virkelig aldrig regnet med at jeg ville være så bange, men sådan kan man jo blive overrasket Jeg må bare se om jeg ikke kan slappe lidt mere af

Det hjalp for mig i starten at tænke "Hvis der er noget galt og jeg taber barnet iløbet af de første 3 mdr. så har der været noget så galt at barnet ik har kunnet leve alligevel."

Ved godt det ik er nogen positiv tanke, men det hjalp at tænke naturen går sin gang og taber jeg det så er der en grund til det. Jeg er heller ik interesseret i et handicappet barn jo

Anmeld

16. marts 2012

LineSchack

Kan læse det nogle dage siden d skrev dette. Men ville allligevel lige svare. Jeg havde også regnet 12 dage forkert hvilket jeg hellere ikk forstod men som lægerne fortalte mig det meget forskelligt hvornår befrugtningen sker, så derfor kan der være forskel på hvornår man er desideret gravid. Så jeg ville bestemt ikk frygte noget vis jeg var dig. Men du har sikkert også fået ro på. Håber jeg ihvertfald for dig.

Anmeld

16. marts 2012

Anonym trådstarter

LineSchack skriver:

Kan læse det nogle dage siden d skrev dette. Men ville allligevel lige svare. Jeg havde også regnet 12 dage forkert hvilket jeg hellere ikk forstod men som lægerne fortalte mig det meget forskelligt hvornår befrugtningen sker, så derfor kan der være forskel på hvornår man er desideret gravid. Så jeg ville bestemt ikk frygte noget vis jeg var dig. Men du har sikkert også fået ro på. Håber jeg ihvertfald for dig.

Tak for dit svar, det er altid rart at høre noget positivt, og nej der er stadig en uge til jeg får svar, men prøver at holde humøret højt

Anmeld

16. marts 2012

LineSchack

Anonym skriver:

Tak for dit svar, det er altid rart at høre noget positivt, og nej der er stadig en uge til jeg får svar, men prøver at holde humøret højt

Vil krydse alt jeg kan for dig ...Er sikker på det bare er terminen der skal rykkes et par dage. Men forstår virkelig godt din frygt. I min situation var jeg til første læge undersøgelse i uge 12 og han ku slet ikk mærke min livmoder og troede først slet ikk jeg var gravid og vi tog nogle test og det var jeg så heldigvis. Og til nf scanning var det bare 12 dage forkert regnet ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.