grund til bekymring??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg er 2. gangs gravid og er idag 5+5, men selvom det er bekræftet af 5 hjemmeteste + en hos lægen at den er god nok.. er jeg bare stadig bekymret?! 

Jeg har absolut ingen symptomer, og jeg mener ingen!! da jeg ventede min datter havde jeg i det mindste ømme bryster, men det bekymrer mig altså lidt...

er det meget normalt?? Håber nogle kan hjælpe???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

noah3006

Det er helt normalt at du tænker så meget over det... især fordi det er anden gang, og du sammenligner dine graviditetet... men det er jo lige sådan at en kvinde jo aldrig har en ens graviditet... nyd at der endnu ikke er noget.. jeg havde det samme som dig, men så skal jeg love dig for at i uge 6 kom alt det slemme... op kast all day long... og jeg var så træt, skidt og kunne slet inegn ting... Så nyd det..

Og ellers så altid snak med din jordemoder... det gør jeg, hun er så sød, og siger også selv at er der det mindste skal jeg bare ringe, for det er jo det de er der for.. at hjælpe og berolige.

Klem til dig og håber du får beroliget dig lidt med at alt er som det skal være.

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

noah3006 skriver:

Det er helt normalt at du tænker så meget over det... især fordi det er anden gang, og du sammenligner dine graviditetet... men det er jo lige sådan at en kvinde jo aldrig har en ens graviditet... nyd at der endnu ikke er noget.. jeg havde det samme som dig, men så skal jeg love dig for at i uge 6 kom alt det slemme... op kast all day long... og jeg var så træt, skidt og kunne slet inegn ting... Så nyd det..

Og ellers så altid snak med din jordemoder... det gør jeg, hun er så sød, og siger også selv at er der det mindste skal jeg bare ringe, for det er jo det de er der for.. at hjælpe og berolige.

Klem til dig og håber du får beroliget dig lidt med at alt er som det skal være.

1000 tak for dit svar  Du har sikkert ret, det skal nok komme, og jeg ved jo også godt at jeg ikke burde sammenligne dem.

Tænk at sidde og ønske sig bare en LILLE kvalme, og når den så kommer ønsker man den langt væk igen

Det har hjulpet at vide at det ikke kun er mig der har/havde det sådan, 1000 tak 

Anmeld

9. marts 2012

Mist

Anonym skriver:

Jeg er 2. gangs gravid og er idag 5+5, men selvom det er bekræftet af 5 hjemmeteste + en hos lægen at den er god nok.. er jeg bare stadig bekymret?! 

Jeg har absolut ingen symptomer, og jeg mener ingen!! da jeg ventede min datter havde jeg i det mindste ømme bryster, men det bekymrer mig altså lidt...

er det meget normalt?? Håber nogle kan hjælpe???

Det er nok meget forskelligt.. 

men min første datter var jeg bare syg i flere uger.. Kvalme, ingen appetit eller noget, ville bare ha fred, maven nurrede, brysterne spændte og følte mig bare ulidlig og være sammen med, men da jeg så ventede datter nr. 2 var der intet. ingen kvalme eller noget som helst. INTET.. 

med nr. 3 ja så var jeg sku på den igen, kvalme dag ud og dag ind, rædsomt. 

SÅ tror bare du skal nyde der intet er.. Og håbe det heller ikke kommer andet end brysterne nok blir lidt spændstige..

Held og lykke med det hele 

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

norby skriver:

Det er nok meget forskelligt.. 

men min første datter var jeg bare syg i flere uger.. Kvalme, ingen appetit eller noget, ville bare ha fred, maven nurrede, brysterne spændte og følte mig bare ulidlig og være sammen med, men da jeg så ventede datter nr. 2 var der intet. ingen kvalme eller noget som helst. INTET.. 

med nr. 3 ja så var jeg sku på den igen, kvalme dag ud og dag ind, rædsomt. 

SÅ tror bare du skal nyde der intet er.. Og håbe det heller ikke kommer andet end brysterne nok blir lidt spændstige..

Held og lykke med det hele 

er bare så glad for at det ikke kun er mig der har det sådan anden gang, 1000 tak for dit svar  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.