nogen som har denne pusletaske?
http://www.houseofkids.dk/images/100_801_GKO_Fish%20Girl.jpg
er der plad til man kan pakke til en hele weekend i den?
Jeg har haft den - men solgte den videre...
Mest fordi jeg åbenbart ik er til pusletasker, det irretere mig at sku huske en kæmpe taske når jeg skal ud af døren samt huske at udskifte indholdet af den og ik mindst så fyldte den hele min vare kurv under barnevognen! så nu bruger jeg bare en lille rygsæk hvor der er et par bleer og en pk vådservietter i.. men jeg har heller aldrig haft brug for en taske der sku ku rumme ting til en hel weekend, for har vi været på weekend sammen alle sammen har pigernes ting blot ligget i kufferten sammen med mor og fars ting.
Men for at svare på dit oprindelige spørgsmål, så nej tror ik du skal regne med at ku bruge tasken til en hel weekend med mindre du også bruger andet til opbevaring... men den er fin til bleer, poser, vådservietter, mad og lidt skifte tøj - men igen det kommer jo også an på hvad barn man har... om det er 5 sparkedragter der skal ku være i fordi den lille ofte gylper, eller om det blot er et par ekstra bodyer..
Jeg har stadig regnslaget i det design og er glad for det, så eneste minus er at min pusle taske ik længere passer til mit regnslag :-)
Kh Camilla
Anmeld