på tiden med en update.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. marts 2012

christina92

Hej de damer.

Tænkte jeg lige ville komme med en update fra en temmelig sølle gravid.

Jeg har kastet voldsom og siden jeg var ca. 6 uger henne. Blev indlagt, da de gerne ville sikre sig at bøvsen sad hvor den skulle og havde det godt. DEt havde den. Jeg fik ikke selv ret meget ud af scanningen da jeg koncentrerede mig mere om min bræk pose.

Herefter stod den på 2 uger uden fast føde!!!!!

En uge hvor jeg lige så stille kunne begynde at få mad, og holde kvalmen nedde hvis jeg bare spiste hver time.

I tirsdags da jeg var 9+0 var jeg på hospitalet for at få nåle i mod kvalmen, her valgte de at indlægge mig igen for at få noget væske. Dette lykkedes da også da de havde forsøgt at ligge droppet fire gange men pga. væske mangel ville det ikke lykkedes, det lykkedes dog narkoselægen efter 2. forsøg.

Jeg lagde med væske i 4 timer og blev scannet og fik set hjerteblink, og en skøn sprælle baby med to arme, to ben og fingre på 2 mm.

Kvalmen er stadig enorm og nu ligner jeg en stiknarkoman efter alle forsøgene på droppet.

Jeg skal have skrevet vandrejournal i dag og er nok nødt til at høre til en sygemelding i næste uge da jeg stresser mig selv hel vild over ikke at kunne leve op til ansvaret over for min praktikplads, men brækker mig jo hele tiden og kvalmen er ulidelig. Så har efterhånden brug for et pusterum for ikke at gå helt i brædderne. Jeg tuder hele tiden over at jeg føler jeg svigter hele verden.

Jeg synes det er hårdt piger!!  Undskyld for et tude indlæg, men havde lige brug for at fortælle jer hvad der foregår.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Du svigter ikke nogen du er bare gravid )) jeg plejede og spise Marie kiks mod kvalmen det hjalp faktisk. God bedring.

Anmeld

9. marts 2012

christina92

Aisha skriver:

Du svigter ikke nogen du er bare gravid )) jeg plejede og spise Marie kiks mod kvalmen det hjalp faktisk. God bedring.

Marie kiks, saltkiks og rødsaftevand er lige pt udelukket. har simpelthen kastet det for meget op til at kunne spise det

Anmeld

9. marts 2012

LR85

Ejj stakkels dig. Det lyder da fuldstændig ulideligt. 

Godt du er kommet på hospitalet lidt og har fået noget væske og håber virkelig det snart stopper for dig

Anmeld

9. marts 2012

christina92

LR85 skriver:

Ejj stakkels dig. Det lyder da fuldstændig ulideligt. 

Godt du er kommet på hospitalet lidt og har fået noget væske og håber virkelig det snart stopper for dig

Tak, ja det er rart at skulle ned og have nåle i hver uge fra nu af, så bliver jeg vejet får taget blodtryk og sådan, så det er rart at vide at de holder øje med mig.

Håber også snart det vender, lige nu er det meget svært, men har fået afvide at så snart jeg begynder at kunne mærke bebsen, bliver det, det hele værd.

Anmeld

10. marts 2012

FrkZier

årh vi krydser fingre for at det snart går over..

men det da dejligt at vide at bebs har det godt!

Anmeld

10. marts 2012

Princesspigen

christina92 skriver:

Hej de damer.

Tænkte jeg lige ville komme med en update fra en temmelig sølle gravid.

Jeg har kastet voldsom og siden jeg var ca. 6 uger henne. Blev indlagt, da de gerne ville sikre sig at bøvsen sad hvor den skulle og havde det godt. DEt havde den. Jeg fik ikke selv ret meget ud af scanningen da jeg koncentrerede mig mere om min bræk pose.

Herefter stod den på 2 uger uden fast føde!!!!!

En uge hvor jeg lige så stille kunne begynde at få mad, og holde kvalmen nedde hvis jeg bare spiste hver time.

I tirsdags da jeg var 9+0 var jeg på hospitalet for at få nåle i mod kvalmen, her valgte de at indlægge mig igen for at få noget væske. Dette lykkedes da også da de havde forsøgt at ligge droppet fire gange men pga. væske mangel ville det ikke lykkedes, det lykkedes dog narkoselægen efter 2. forsøg.

Jeg lagde med væske i 4 timer og blev scannet og fik set hjerteblink, og en skøn sprælle baby med to arme, to ben og fingre på 2 mm.

Kvalmen er stadig enorm og nu ligner jeg en stiknarkoman efter alle forsøgene på droppet.

Jeg skal have skrevet vandrejournal i dag og er nok nødt til at høre til en sygemelding i næste uge da jeg stresser mig selv hel vild over ikke at kunne leve op til ansvaret over for min praktikplads, men brækker mig jo hele tiden og kvalmen er ulidelig. Så har efterhånden brug for et pusterum for ikke at gå helt i brædderne. Jeg tuder hele tiden over at jeg føler jeg svigter hele verden.

Jeg synes det er hårdt piger!!  Undskyld for et tude indlæg, men havde lige brug for at fortælle jer hvad der foregår.

hej søde..

er ked af det tager så hårdt på dig og din krop.. det kan bestemt ikke være sjovt og at du føer du svigtr verden kan jeg godt forstå, men du gør det jo ikke med vilje..

sygemeldningen syndes jeg er en rigtig god ide så du kun skal konsentrerer dig om baby og dig selv.. 

heldigvis at den lille har det godt trods alt det voldsomme noget her..

held og lykke med at få skrevet vandrejournal, fik selv skrevet min i tirsdags..

føler med dig og masser af krammer til dig søde

du fortjæner det!!!!

håber det værdste går over snart om ikke andet så efter uge 12

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.