Hej de damer.
Tænkte jeg lige ville komme med en update fra en temmelig sølle gravid.
Jeg har kastet voldsom og siden jeg var ca. 6 uger henne. Blev indlagt, da de gerne ville sikre sig at bøvsen sad hvor den skulle og havde det godt. DEt havde den. Jeg fik ikke selv ret meget ud af scanningen da jeg koncentrerede mig mere om min bræk pose. 
Herefter stod den på 2 uger uden fast føde!!!!!
En uge hvor jeg lige så stille kunne begynde at få mad, og holde kvalmen nedde hvis jeg bare spiste hver time. 
I tirsdags da jeg var 9+0 var jeg på hospitalet for at få nåle i mod kvalmen, her valgte de at indlægge mig igen for at få noget væske. Dette lykkedes da også da de havde forsøgt at ligge droppet fire gange men pga. væske mangel ville det ikke lykkedes, det lykkedes dog narkoselægen efter 2. forsøg. 
Jeg lagde med væske i 4 timer og blev scannet og fik set hjerteblink, og en skøn sprælle baby med to arme, to ben og fingre på 2 mm. 
Kvalmen er stadig enorm og nu ligner jeg en stiknarkoman efter alle forsøgene på droppet. 

Jeg skal have skrevet vandrejournal i dag og er nok nødt til at høre til en sygemelding i næste uge da jeg stresser mig selv hel vild over ikke at kunne leve op til ansvaret over for min praktikplads, men brækker mig jo hele tiden og kvalmen er ulidelig. Så har efterhånden brug for et pusterum for ikke at gå helt i brædderne. Jeg tuder hele tiden over at jeg føler jeg svigter hele verden.
Jeg synes det er hårdt piger!!
Undskyld for et tude indlæg, men havde lige brug for at fortælle jer hvad der foregår.
Anmeld