Jeg føler mig måske lidt udenfor. Jeg har lige været til noget hygge noget sammen med to andre mødre ligesom jeg selv er. & vi fik aften til at gå med at tage sjove billeder af de små pus og hyggede os enormt meget med det.. Så smider den ene forældre billederne ind på Facebook og tagger dem videre rundt... jeg ser en af pigerne ændre sit billede ude på forsiden hvor kun deres babyer sidder sammen på billedet... det rørte mig ikke til at starte med da det var et sødt billed.. så ser jeg på den andens mor profil at hun igen billder har i sit galleri med mit barn overhovedet... men kun hendes eget og det andet barn ! min kæreste spørg, om jeg ikke var med den aften, og hvorfor der ikke var noget billede a vores, jeg mærkede først ensomheden kort der, og først egentlig gik op for mig der, at jeg havde mærket rigtigt... der var kun mange billeder af de andre to små , og ingen billeder af dem alle 3 ... synes også min lille pige blev god på billedet med sammen med de andre.. men åbenbart var de bedste bare uheldigvis kun de andre to, små de gik mest op i ):
Anmeld