test.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. marts 2012

Anonym trådstarter

Min menstruations første dag var d. 22 februar. Hvonår kan jeg begynde at teste for ÆL?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Min menstruations første dag var d. 22 februar. Hvonår kan jeg begynde at teste for ÆL?

Hvor lang er din cyklus?

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Hvor lang er din cyklus?

21 - 28 dage.

Anmeld

9. marts 2012

Rockertand

Anonym skriver:

21 - 28 dage.

Når den svinger en hel uge, så er du næsten nødt til at tage nogle "runder", hvor du starter med at teste ved menstruationens ophør, for at få dig skudt ind på, hvor ægløsningen ca. ligger i din cyklus.

Når du observerer, at teststregen begynder at blive kraftigere, så skal du  teste hyppigere (2-3 gange om dagen), test i tidsrummet 10-22, hvis du er i tvivl, om den er positiv, så er den negativ - når du ser en positiv test, så burde du ikke være i tvivl.

Held og lykke med projektet.

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Når den svinger en hel uge, så er du næsten nødt til at tage nogle "runder", hvor du starter med at teste ved menstruationens ophør, for at få dig skudt ind på, hvor ægløsningen ca. ligger i din cyklus.

Når du observerer, at teststregen begynder at blive kraftigere, så skal du  teste hyppigere (2-3 gange om dagen), test i tidsrummet 10-22, hvis du er i tvivl, om den er positiv, så er den negativ - når du ser en positiv test, så burde du ikke være i tvivl.

Held og lykke med projektet.

okey det vil jeg gøre, men cyklus er lidt rodet . tusind tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.