Hjælp til størrelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2012

Maja88

det er dem her vi har:

www.tinyzone.dk/product.asp?product=19270

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Kay

ved du har fundet størrelsen... men ville bare lige skrive rigtig godt valg... især i hans alder

arbejder i en vuggestue og ved hvor vigtigt det er med ordentlige sutsko der sidder godt på foden når sådan en lille basse skal øve sig i at gå

Anmeld

9. marts 2012

AnneBJ

Maja_4000 skriver:

Jeg har skiftet elastikken ud på nogle .. Det er ret nemt faktisk

Man kan købe lammeskindssåler til , det ved jeg ikke om du ved ? :b Men dem er vi ret glade for .. Især i vuggestuen hvor der er fodkoldt

Det vidste jeg ikke... Det blivver ikke nødvendigt på denne side af sommer, da han er ret varm generelt. Men det er godt at vide til når det bliver efterår igen! 

Anmeld

9. marts 2012

AnneBJ

Maja88 skriver:

det er dem her vi har:

www.tinyzone.dk/product.asp?product=19270

Øj de er også fine - de ser lidt "klodsede" ud, forstå mig ret. Han kan ikke helt gå endnu, men vil rigtig gerne, de bløde futter fra Melton fylder for meget omkring hans fod på en måde.. 

Anmeld

9. marts 2012

AnneBJ

Kay skriver:

ved du har fundet størrelsen... men ville bare lige skrive rigtig godt valg... især i hans alder

arbejder i en vuggestue og ved hvor vigtigt det er med ordentlige sutsko der sidder godt på foden når sådan en lille basse skal øve sig i at gå

Tak for det  

Jeg er nemlig ikke tilfreds med Meltons bløde futter længere - de er for svære for ham at gå i, så dejligt at høre din erfaring! 

Anmeld

9. marts 2012

Maja88

AnneBJ skriver:

Øj de er også fine - de ser lidt "klodsede" ud, forstå mig ret. Han kan ikke helt gå endnu, men vil rigtig gerne, de bløde futter fra Melton fylder for meget omkring hans fod på en måde.. 

ja kan godt følge dig billeder ser klodset ud.. men de smyr sig også om foden...

var mere det med elastikken også... de andre elastik ting strammer nemlig men ikke dem her

Anmeld

9. marts 2012

Maja88

AnneBJ skriver:

Aprilla har haft dem siden hun var en 7 måneder fordi de andre var for glatte.. altså de bløde futter..

Anmeld

9. marts 2012

AnneBJ

Maja88 skriver:

ja kan godt følge dig billeder ser klodset ud.. men de smyr sig også om foden...

var mere det med elastikken også... de andre elastik ting strammer nemlig men ikke dem her

Jeg må kigge på dem næste gang - de er da lidt federe end de almindelige ensfarvede

Anmeld

9. marts 2012

Kay

AnneBJ skriver:

Tak for det  

Jeg er nemlig ikke tilfreds med Meltons bløde futter længere - de er for svære for ham at gå i, så dejligt at høre din erfaring! 

ja de bløde er rigtig svære for de små at gå i men dem der har vi kun gode erfaringer med

Anmeld

9. marts 2012

Maja88

AnneBJ skriver:

Jeg må kigge på dem næste gang - de er da lidt federe end de almindelige ensfarvede

ja jeg synes ihvertfald det var en farlig side jeg fandt...

der er ihvertfald en 2 par mere jeg gerne vil have...

for synes da ikke hun skal have rigtige sandaler nu hun ikke går helt endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.