Nf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.646 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. marts 2012

oktoberbabyen

er der nogen af jer der har fået tid til det endnu jeg venter stadig på mit brev.. haha.. men regner med inden for 14 dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

piadas

oktoberbabyen skriver:

er der nogen af jer der har fået tid til det endnu jeg venter stadig på mit brev.. haha.. men regner med inden for 14 dage

Jeps, jeg fik brev i onsdags.

Jeg skal afsted på onsdag, så jeg fik kun brevet en uge, før jeg skal afsted, så det er ikke lang tids varsel! Men det er ok - det passer heldigvis ok med arbejde.

Der ligger så det i det, som jeg også skrev i præsentationstråden, at jeg nok slet ikke er langt nok henne, til at de kan lave den. Ifølge sidste mens ville jeg være omkring 11-12 uger henne nu, så det ville passe med, at jeg ville være ca. 12+? på onsdag. Meeen jeg er jo ikke så langt henne, fordi der har været rod i mens og ÆL, så jeg er jo nok nærmere 9+? på onsdag, vil jeg tro...det betyder jo, at jeg nok bliver sendt hjem igen med uforrettet sag og en ny tid et par uger senere, men det gør ikke noget - jeg er jo forberedt. Jeg glæder mig bare til forhåbentlig at se et lille hjerte blinke.

Anmeld

10. marts 2012

CA

Nope, jeg venter spændt på brevet! Er 9+0 i dag, så det kan ikke vare længe 

Anmeld

14. marts 2012

Princesspigen

er det bare mig der er galt på den her så ? sku man ikke selv bestille tiden ?

har ikke lige min seddel fra lægen ved hånden..

Anmeld

15. marts 2012

jack

Nej jeg skulle os selv bestille min tid til nf... kunne selv vælge dato og tid inden for en tidsramme som de satte... smart smart... men får heller ik noget brev... tror måske det er hvor man er tilknyttet, de har vel alle forskellige måder at gøre det på

Anmeld

15. marts 2012

CA

Så har jeg også fået en tid! d. 3/4. Iiih det blir så spændende! 

Anmeld

15. marts 2012

piadas

Princesspigen skriver:

er det bare mig der er galt på den her så ? sku man ikke selv bestille tiden ?

har ikke lige min seddel fra lægen ved hånden..

Jeg tror, det kommer an på, hvilken kommune eller hvilket sygehus, man er tilknyttet. På Viborg Sygehus, hvor jeg skal føde, får man et brev med en tid, efter ens egen læge har sendt en henvisning...

Anmeld

15. marts 2012

piadas

Carina87 skriver:

Så har jeg også fået en tid! d. 3/4. Iiih det blir så spændende! 

Jaaaa, det gør det!!!!!!

Har du lavet tiden om igen? Havde du ikke først fået en tid d. 27/3?

Anmeld

15. marts 2012

CA

piadas skriver:

Jaaaa, det gør det!!!!!!

Har du lavet tiden om igen? Havde du ikke først fået en tid d. 27/3?

Nej, nu vrøvler du Pia Fik tid 4/4, men der er vi jo til bryllup, så det er rykket til 3/4 inden vi rejser til solskinsøen 

Anmeld

15. marts 2012

piadas

Carina87 skriver:

Nej, nu vrøvler du Pia Fik tid 4/4, men der er vi jo til bryllup, så det er rykket til 3/4 inden vi rejser til solskinsøen 

Nå ja, det er da også rigtigt! Hvorfor vil jeg have, at påsken er ugen før??!!!

Hmm, nå så tog jeg fejl, for jeg skal afsted d. 26... Jeg troede, det var samme uge!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.