Fjernundervisning ?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.027 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. marts 2012

Anonym trådstarter

Kan man blive fjern undervist hjemme hvis man vil have sosu hjælper uddannelsen ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Inge Nielsen

Ja, det er muligt. Jeg fandt denne tråd om fjernundervisning vedr. sosu-hjælper uddannelsen

http://www.emu.dk/fouhistorier/erhverv/medieintegration/index.html

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Inge Nielsen skriver:

Ja, det er muligt. Jeg fandt denne tråd om fjernundervisning vedr. sosu-hjælper uddannelsen

http://www.emu.dk/fouhistorier/erhverv/medieintegration/index.html

Tak forforblind link

Det ser ud somom det kun er på Samsø de gør det ? 

Ved du om f.eks når man bor på vest Sjælland og enlig skulle til Holbæk skolen, om man kan fjern undervises ?

Anmeld

9. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Tak forforblind link

Det ser ud somom det kun er på Samsø de gør det ? 

Ved du om f.eks når man bor på vest Sjælland og enlig skulle til Holbæk skolen, om man kan fjern undervises ?

Det er vel lige meget om det er på Samsø? Det der er i det er jo bare at når dine eksamner kommer at så skal du selvfølgelig til Samsø, men ellers så er du jo bare derhjemme 

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Norman skriver:

Det er vel lige meget om det er på Samsø? Det der er i det er jo bare at når dine eksamner kommer at så skal du selvfølgelig til Samsø, men ellers så er du jo bare derhjemme 

Oki så det er sådan det foregår ? Jamen hvordan ansøger man så ? Ikke til Holbæk men så til Samsø eller hvordan ? Hvordan fortæller man at man vil hve fjern undervisning ? - i ansøgningen evt ?

Bare lidt svært hvis man SKAL tage eksamen der over, da færden kun sejler 2 gange i døgnet. Vist nok kl 2 om natten er den ene af tiderne ;//

Anmeld

9. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Oki så det er sådan det foregår ? Jamen hvordan ansøger man så ? Ikke til Holbæk men så til Samsø eller hvordan ? Hvordan fortæller man at man vil hve fjern undervisning ? - i ansøgningen evt ?

Bare lidt svært hvis man SKAL tage eksamen der over, da færden kun sejler 2 gange i døgnet. Vist nok kl 2 om natten er den ene af tiderne ;//

Jamen prøv og ring.

Da jeg skulle have nogle fag på fjernundervisning, som også var et helt andet sted, så fik jeg det gjort igennem min skole. Jeg går på VUC 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.