Så kom min malte!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2012

Gaia

Stort tillykke  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Timmner

Tillykke med ham Camilla

Anmeld

9. marts 2012

M (:

wmillapigenw skriver:

Ja her d. 9/3-2012 kom min vidunderlige prins til verden! han blev født kl. 00:59 Han er bare så dejlig!Fra jeg kom ind på fødegangen ved 21:30-22 tiden ca. Var jeg 3 cm åbent, 1-2 timer efter var jeg 6 cm åben og efter det gik det bare stærkt! Åbnede mig de sidste 4 på 30 minutter ca Der kommer billeder når jeg kommer hjem herfra om nogle dage ogI får hele historien når jeg er kommet hjem og på plads!

Stort tillykke med den lille ny (:

Anmeld

9. marts 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med Malte

Anmeld

9. marts 2012

merichs

wmillapigenw skriver:

Ja her d. 9/3-2012 kom min vidunderlige prins til verden! han blev født kl. 00:59 Han er bare så dejlig!Fra jeg kom ind på fødegangen ved 21:30-22 tiden ca. Var jeg 3 cm åbent, 1-2 timer efter var jeg 6 cm åben og efter det gik det bare stærkt! Åbnede mig de sidste 4 på 30 minutter ca Der kommer billeder når jeg kommer hjem herfra om nogle dage ogI får hele historien når jeg er kommet hjem og på plads!

Tillykke med ham 

Anmeld

9. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Stort tillykke med ham..

Anmeld

9. marts 2012

Mist

wmillapigenw skriver:

Stort tillykke med lille manden.. 

Anmeld

9. marts 2012

heidi30

Tillykke med din Malte. 

Fantastisk navn, har selv en af slagsen

Anmeld

9. marts 2012

jeanne-skat

Tillykke med ham

Anmeld

12. marts 2012

wmillapigenw

Miss Juul skriver:

Stort tillykke med din lille prins

Takker !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.