Skøønt med Guldkorn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

728 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. marts 2012

Monique

I dag da vi hentede vores mindste datter fra børnehaven, sad vi og snakkede om hvem hun kunne tænke sig at få med hjem og lege med. Vi havde snakket med en pædagog over i børnehaven som havde foreslået nogle af de børn hun leger meget sammen med. Vores datter nævner så nogle navne på nogle piger som hun godt kunne tænke sig at lege med, og jeg spørger hende så "Hvad med Christian?" Der til svare hun "Ja Christian vil jeg gerne lege med" Så spørger jeg kende om han er en sød dreng hvortil hun svare "Han er Lækkert" hehehehe

Hun er altså bare dejlig <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Janni.

Åh hvor er hun sød

Anmeld

9. marts 2012

Pige2009

Monique skriver:

I dag da vi hentede vores mindste datter fra børnehaven, sad vi og snakkede om hvem hun kunne tænke sig at få med hjem og lege med. Vi havde snakket med en pædagog over i børnehaven som havde foreslået nogle af de børn hun leger meget sammen med. Vores datter nævner så nogle navne på nogle piger som hun godt kunne tænke sig at lege med, og jeg spørger hende så "Hvad med Christian?" Der til svare hun "Ja Christian vil jeg gerne lege med" Så spørger jeg kende om han er en sød dreng hvortil hun svare "Han er Lækkert" hehehehe

Klasse Hvor gammel er hun?

Anmeld

9. marts 2012

B&J

hihiihihhi sååå sødt

Anmeld

9. marts 2012

MelikkazMoar

Monique skriver:

så fik hun da også slået det fast

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.