Forvirret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2012

mpr

Kay skriver:

både min mor og mig har også haft store problemer med humørsvingninger under mens... det hjalp os bække rigtig meget at spise naturmedicinen "Femal"  de kan købes i matas... måske var det værd at prøve...

har aldrig oplevet at p piller skulle gøre det ved appetitten har kun haft det omvendt... altså at jeg var sulten hele tiden...

Har jeg nemlig heller ikke har altid været utrolig sulten hele tiden når jeg har spist p-piller ^^ Men sådan skulle det åbenbart bare ikke være længere :s

Måske jeg skulle prøve Har også lige købt vitamin piller nu med urter, vitaminer og mineraler og håber det måske gør et eller andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

Kay

Chel1992 skriver:

Har jeg nemlig heller ikke har altid været utrolig sulten hele tiden når jeg har spist p-piller ^^ Men sådan skulle det åbenbart bare ikke være længere :s

Måske jeg skulle prøve Har også lige købt vitamin piller nu med urter, vitaminer og mineraler og håber det måske gør et eller andet

det er nok også godt med lidt vitaminer når du ikke spiser så meget mad

fik selv lov til at springe en enkelt pause over da jeg var på p piller... altså tage 2 måneder i træk... og det fungerede rigtig godt for mig

Anmeld

10. marts 2012

mpr

Kay skriver:

det er nok også godt med lidt vitaminer når du ikke spiser så meget mad

fik selv lov til at springe en enkelt pause over da jeg var på p piller... altså tage 2 måneder i træk... og det fungerede rigtig godt for mig

Ja tænker jeg også... Mest af alt så jeg i det mindste kan holde energien lidt oppe, den er der sku ikke meget af :p

Men syntes bare det er underligt.. Har aldrig haft det på den her måde før, har taget de der halv års ting før og det har fungeret fint.. Og kunne forstå hvis det var min krop der sagde den ville have en mens men det her begyndte bare cirka 2 uger efter jeg havde haft min sidste pause.... Ihh hvor det irritere mig >_<

Anmeld

10. marts 2012

Kay

Chel1992 skriver:

Ja tænker jeg også... Mest af alt så jeg i det mindste kan holde energien lidt oppe, den er der sku ikke meget af :p

Men syntes bare det er underligt.. Har aldrig haft det på den her måde før, har taget de der halv års ting før og det har fungeret fint.. Og kunne forstå hvis det var min krop der sagde den ville have en mens men det her begyndte bare cirka 2 uger efter jeg havde haft min sidste pause.... Ihh hvor det irritere mig >_<

ja det må være rigtig irriterende

Anmeld

10. marts 2012

Team Putte

Chel1992 skriver:

Begyndte på mine p-piller i januar igen efter jeg havde været ved lægen og fik afvide jeg ikke var gravid - på trods af de 3 måneder med manglende mens... Men ja har så haft 2 mens siden da og fik så grønt lys fra min læge om at jeg godt bare måtte kører på mine p-piller et halvt år af gangen uden stop, bare jeg så sørgede for at holde en pause når der var gået et halvt år. Nu har jeg så været fast på mine piller i snart halvanden pakke og er begyndt at lægge meget mærke til at jeg egentlig ikke har særlig meget appetit længere, spiser max en gang om dagen (er altid hunde sulten) men kan ikke spise ret meget når det endelig kommer til stykket. Og når jeg så prøver at spise noget på andre tidspunkter af døgnet end aftensmad, så bliver det ikke til mere end en enkelt bid eller to.. Alt over det får jeg kvalme af...

Kan det være bivirkninger fra p-pillerne eller hvordan lyder det hos folk?

Det kan sagens være bivirkninger fra p-pillerne.. Men det betyder ik at du ik kan tage p-piller, bare at du måske skal skifte mærke

Prøv at snakke med lægen om du kan få nogle andre Alternativt kan du oz få lagt en p-stav.. De ligger oz i 6 mdr. før de skal skiftes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.