Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej.
Min skønne svigermor fylder 60 om et par uger. Hun ønsker sig et sølv vedhæng hun kan sætte i en sort læderhalskæde hun har. Hun ønsker sig matchede ørestikkers. Er der nogen der har et forslag? Vi har ca 1500 kr
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ann-kristina skriver: Hej. Min skønne svigermor fylder 60 om et par uger. Hun ønsker sig et sølv vedhæng hun kan sætte i en sort læderhalskæde hun har. Hun ønsker sig matchede ørestikkers. Er der nogen der har et forslag? Vi har ca 1500 kr
mener pilgrim har en masse af sådan vedhæng der går til læderkæder
Min svigermor, som fylder 60 den 19. marts, er helt vild med pandura. De laver smykker i alle prisklasser.
Ellers er George Jensens Margurit også et godt bud. Den fås både i guld og sølv.
Hej. Min skønne svigermor fylder 60 om et par uger. Hun ønsker sig et sølv vedhæng hun kan sætte i en sort læderhalskæde hun har. Hun ønsker sig matchede ørestikkers. Er der nogen der har et forslag? Vi har ca 1500 kr
Jeg vil klart anbefale Tom Blicher.. det er håndlavet dansk design og der høre øreringe med til mange af deres vedhæng.. tjek dem evt. ud på nettet.
http://www.blicherfuglsang.dk/
Hej. Tak for svar allesamen. Vi endte med at købe en marguirite i sort og sølv samt en vest i sort kaniners. Begge dele er så flotte og jeg tror hun blivervrigtig glgiroer det
Himmel iPad. Der skulle have stået: bliver rigtig glad for det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128