Ny herinde og vældig skruk.. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

819 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. marts 2009

neddi1

Hej allesammen..

Har kigget lidt rundt i debatterne og fået en masse godt stof til eftertanke..

Jeg har dog et lille spørgsmål.. Jeg ved at svaret nok er at jeg skal teste igen om en uges tid, men alle herinde kender nok til at være utålmodige..

Jeg stoppede med mine p-piller i slutningen af februar og fik en meget kort og sparsom mens d. 11 marts. n har vi så været flittige i ugen omkring ÆL (28 dage og meger regelmæssig - også uden p-piller). Den sidste uge har min krop været mærkelig. Jeg har forsøgt ikke at tænke så meget over det, men ja det ligger jo i underbevidstheden alligevel.
Mine brystvorter har været større og ømme den sidste uge og min humør har været lidt svingende. Derudover tog jeg en test igår morges som var negativ - men skal jo så også først have mens d. 7. Dog havde jeg ladet testen ligge og igår aftes var der en minilille stump af farve i enden af der hvor positivstregen skulle have været.. hmmm.....

Anybody??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej og velkommen til

Jeg holder til i Marts04 gruppen, samt overalt, hvor jeg ikke kan lade være med at blande mig

Vi går igang igen med at forsøge i maj, med at lave barn nr 2. Har haft brug for en pause, så har lige haft en lille periode på prævention igen...

Håber du snart bliver gravid. Jeg glæder mig også til vi skal være gravide igen!

Anmeld

30. marts 2009

neddi1

Det lyder dejligt.. Men endnu en lille familieforøgelse..

Held og lykke med det..

Anmeld

30. marts 2009

Cris

Der er mange indlæg her inde, om kvinder som tror, at de er gravide, men ved ikke helt for det er for tidlidt til at vide det med sikkerhed. Desværre er der kun én i din krop og det er DIG. Det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde. Nogle ved at de er blevet gravid med det samme, nogle andre ved det efter et par måneder eller senere endu! Nogle gange i projekt baby begynder vi at "lytte" til vores krop så meget, at vi pludseligt føler nogle ting som før blev bare ignoreret. Nogle gange kan man kun bekræfte, at man er gravid efter nogle test. Vent lidt og tag det roligt. Der er ikke meget andet en vente, vente og vente. Hvis din mens ikke kommer, så kan du købe en test til og prøve igen. Jeg ønsker dig held og lykke!

Anmeld

30. marts 2009

neddi1

Tusind tak for svaret. Vi venter videre.. hehe..
Vil ud og nyde solskinnet..

Anmeld

30. marts 2009

Cris

Det skal nok lykkes

Anmeld

30. marts 2009

neddi1

Okay jeg melder pas...

var lige på toilettet og ender med at have en smule blod på papiret? det er kun 2½uge siden jeg havde 1.dag mens, hvad betyder det lige?

Er ret forvirret!!

Anmeld

30. marts 2009

Mikkelmusen

Altså hvis det kun er 2½ uge siden du havde 1. mens dag så har du jo næsten lige haft ægløsning. Og så kan du slet ikke regne med en test. Hvad blodet kan betyde aner jeg ikke. Men det er alt for tidligt at sige du om du er gravid eller ej.

Anmeld

30. marts 2009

Skytten

Hej neddi1,

Først og fremmest: det nytter ikke at være utålmodig! Testen kan normalt først påvise en graviditet 14 dage efter befrugtning. Så du er nødt til at vente. Jeg er gravid i 7. uge, fandt ud af det for 1,5 uge siden. Jeg havde taget en test den dag, hvor jeg skulle have haft mens - og den var negativ. Derfor troede jeg jo selvfølgelig ikke der var noget. 5 dage senere var den positiv..

Stregen var meget utydelig (det er lige meget hvor svag den er - hvis den er der, er du gravid) men blev hurtigt tydeligere, da jeg testede i dagene efter.

Din pletblødning kan evt være det befrugtede æg der sætter sig fast i livmoderen - det sker ca. 6 dage efter befrugtning/ÆL.

Held og lykke med projektet - håber den er god nok (men giv den nu lige til et par dage over tid) :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.