Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jaa maven vokser og bliver tungere og tungere
og så sparker den bette helt vildt og voldsomt, og tit på ribbenene av!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sådan en havde jeg også! De sidste 3 måneder af graviditeten satte han sig fast med sine fødder oppe i de højre ribben! NAS. og gerne hvis jeg sad til undervisning eller kørte bil.
Super gode billeder og smuk mavse!
MortilCilas skriver: Sådan en havde jeg også! De sidste 3 måneder af graviditeten satte han sig fast med sine fødder oppe i de højre ribben! NAS. og gerne hvis jeg sad til undervisning eller kørte bil. Super gode billeder og smuk mavse!
jeg får det bare mega dårligt når den sparker op af
LilleLene skriver: jeg får det bare mega dårligt når den sparker op af
Ja det er sq ikke rart!
Cilas var altid vågen når jeg spiste aftensmad, så til sidst kunne jeg næsten intet spise, da han boksed løs på sækken
MortilCilas skriver: Ja det er sq ikke rart! Cilas var altid vågen når jeg spiste aftensmad, så til sidst kunne jeg næsten intet spise, da han boksed løs på sækken
Der er Blyp heldigvis lidt mere sød Den gør det kun om morgenen og hen over formiddagen, men er god til at ligge stille når jeg spiser
Fin stor mave
LilleLene skriver: Der er Blyp heldigvis lidt mere sød Den gør det kun om morgenen og hen over formiddagen, men er god til at ligge stille når jeg spiser
Du er heldig
Flot mave... Ja det kan ski godt gøre lidt av av på de ribben....
Super flot mave
Super flot mavs . Ja vi ska oz ha en lille cykelrytter - må gå i fars spor *G* Men hold K*** han får ramt div. organer og ribben til tider. Det er som at få en mavepuster noglegange og self. altid når man ska sove Men det er så oz dejlig bekræftende at ha sådan en livlig een
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128