Hvad sker der lige med min skønne kat??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2012

Mira0911

MortilCilas skriver:

Fx hvis kattens vandskål stå ved siden af dens madskål, drikker de næsten ingen ting, og oftest intet. Men flytter du vandskålen til et andet rum, så begynder de at drikke meget mere vand, og de skal jo have væske! Og kan være derfor din kat drikker af hundens vandskål,

Er du med ?

Aaah så er jeg med igen....  Så jeg skal rent faktisk flytte hendes vandskål et andet sted hen og se om hun drikker af den... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

Princesspigen

Mira0911 skriver:

Okey så, har ikke lige hørt om det med knorhårene... 

Her må hun også nøjes med hendes skåle... 

de er lidt tosset en gang i mellem de dyr der

Anmeld

8. marts 2012

MortilCilas

Mira0911 skriver:

Aaah så er jeg med igen....  Så jeg skal rent faktisk flytte hendes vandskål et andet sted hen og se om hun drikker af den... 

Ja, bare væk fra hendes madskål

Anmeld

8. marts 2012

Mira0911

MortilCilas skriver:

Ja, bare væk fra hendes madskål

Okey, det må jeg prøve... 

Anmeld

8. marts 2012

Mira0911

Princesspigen skriver:

de er lidt tosset en gang i mellem de dyr der

Hehe men sødt er det... 

Anmeld

8. marts 2012

Mira0911

StineW79 skriver:

Nååår hvor er den sød! Tror det er meget normal. Især hvis nu hunder får ny vand ofter, fordi den tømmer sin skål hurtiger. Gir der mening?? Her vil vores katte drikke af vandhane mens deres vandskåle bliver fyldt eller hvis vi har et glas vand stående på bordet og lige vender ryggen til et øjeblik. ( vi henter nyt vand til os selv )Syntes det er sjældent de drikker deres eget vand først. Vh stine

Synes også det er helt vildt sødt... 

Anmeld

8. marts 2012

Mira0911

Malou&Anders skriver:

Haha hvor kært da jeg havde kat ville han ikke drikke af sin vandskål men han ville drikke af vanhanen

Da jeg boede hjemme husker jeg faktisk at alle kattene drak af vandhanen... 

Anmeld

8. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

Mira0911 skriver:

Da jeg boede hjemme husker jeg faktisk at alle kattene drak af vandhanen... 

Synes det var sjovt ellers ville han kun have det vand der havde ligget i køleskabet det var jo dejligt koldt.. men han fik det efter mig for han startede først efter han havde set jeg gjorde det 

Anmeld

8. marts 2012

mpr

Mira0911 skriver:

Førhen drak hun af sin egen vandskål... Det nægter hun simpelthen nu... Det kan jeg ikke forstå.... 

Hun synes det er meget mere spændende og hyggeligt at drikke af hundens vandskål.... 

Jeg tænker, er det normalt hvis man har både hund og kat sammen??  (Igen, det er første gang jeg har hund og kat samtidig)... 

Jeg nåede at fange et par billeder af det.... 

Tænker det er meget normalt, det kan være en måde for katten at sige den er højere i herakiet end hunden Sådan er det i hvert fald med en af min mors katte og hendes hund. Katten tager hundens vand og hunden stjæler kattens mad Så ja tror det er meget normalt ^^

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.