Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Piger , piger , piger ..
Er sååå spændt !! I går kom der et brev ind ad døren om tid til Nf og Jm .. Tror først det er gået op for mig nu at jeg er gravid
Glæder mig til at se om der er 1 eller 2 små bebser derinde ...Er 11+3 nu , så der er kun 3 uger til jeg skal til kønsscanning Glæder mig ! .. Rigtig meget !!Torsdag den 15 Marts skal jeg til Scanning , og samme dag til Jm .. Dagen før mig fødselsdag Ville bare lige lufte min begejstring for jer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Piger , piger , piger .. Er sååå spændt !! I går kom der et brev ind ad døren om tid til Nf og Jm .. Tror først det er gået op for mig nu at jeg er gravid Glæder mig til at se om der er 1 eller 2 små bebser derinde ...Er 11+3 nu , så der er kun 3 uger til jeg skal til kønsscanning Glæder mig ! .. Rigtig meget !!Torsdag den 15 Marts skal jeg til Scanning , og samme dag til Jm .. Dagen før mig fødselsdag Ville bare lige lufte min begejstring for jer
JUBIIIIII!!!!! Glæder mig så meget til at høre mere....
Hvordan går det med kvalme osv? Er du stadig sygemeldt?
Mira0911 skriver: JUBIIIIII!!!!! Glæder mig så meget til at høre mere.... Hvordan går det med kvalme osv? Er du stadig sygemeldt?
Har det stadig rigtig skidt men er kommet til det punkt hvor jeg bare har vændt mig til det .. Men kaster heldigvis ikke op mere . !
morethanperfect skriver: Har det stadig rigtig skidt men er kommet til det punkt hvor jeg bare har vændt mig til det .. Men kaster heldigvis ikke op mere . !
Okey... altid noget du ikke kaster op mere....
Mira0911 skriver: Okey... altid noget du ikke kaster op mere....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128