Loop træning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.191 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. marts 2012

Findusinde

Hey...

Har overvejet at starte til Loop træning.. Nogen der træner det? Er det godt, og er det effektivt?

Hilsen Annemette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

Joan ( Smallie )

Jeg træner der og jeg elsker det. Der er ikke en masse spild tid og du kommer alle muskler igennem på kroppen. Du er ikke øm i kroppen bagefter fordi du har overbelastet en muskelgruppe.

Anmeld

8. marts 2012

Findusinde

Joan ( Smallie ) skriver:

Jeg træner der og jeg elsker det. Der er ikke en masse spild tid og du kommer alle muskler igennem på kroppen. Du er ikke øm i kroppen bagefter fordi du har overbelastet en muskelgruppe.

Det lyder super! Hvad med vægttab?

Anmeld

8. marts 2012

Joan ( Smallie )

Findusinde skriver:

Det lyder super! Hvad med vægttab?

Kommer jo an på hvor meget du ligger i det. Det er jo ikke kun motion det kommer an på der men også hvad du spiser.

Du kommer til at lave meget fedt om til muskler. Og helt sikkert du kan tabe dig ved det. Hvis du følger de 2 runder 3-4 gange om ugen så køre du jo med en høj puls i de 24 min og det giver altså godt.

Anmeld

8. marts 2012

Findusinde

Joan ( Smallie ) skriver:

Kommer jo an på hvor meget du ligger i det. Det er jo ikke kun motion det kommer an på der men også hvad du spiser.

Du kommer til at lave meget fedt om til muskler. Og helt sikkert du kan tabe dig ved det. Hvis du følger de 2 runder 3-4 gange om ugen så køre du jo med en høj puls i de 24 min og det giver altså godt.

Det lyder super fint.. tror da jeg vil springe ud i det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.