Missekat.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.347 visninger
17 svar
0 synes godt om
8. marts 2012

Rikkeas

Hej ladies.

Jeg ved ikke hvor 'passende' dette indlæg er, men jeg prøver.

Jeg søger en lille missetat til Silja og jeg, en rigtig lille ven for livet.

Er der nogle der kender nogen der vil af med deres killinger?

Max 18 uger - vil gerne have den så tidligt som muligt.

Ved ikke om det liiige er for tidligt på året, men man kan vel ligeså godt begynde at lede, ikk'?

Have fun, girls 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

twinboys

rikkeas skriver:

Hej ladies.

Jeg ved ikke hvor 'passende' dette indlæg er, men jeg prøver.

Jeg søger en lille missetat til Silja og jeg, en rigtig lille ven for livet.

Er der nogle der kender nogen der vil af med deres killinger?

Max 18 uger - vil gerne have den så tidligt som muligt.

Ved ikke om det liiige er for tidligt på året, men man kan vel ligeså godt begynde at lede, ikk'?

Have fun, girls 

Kan desværre ikke hjælpe men spændende med en lille kat...

Anmeld

8. marts 2012

Nettemor

Altså vores nabo siger deres kat lige er blevet "dusket" Så hvis ikke du har fundet en inden så kan du helt sikkert få en derfra

Anmeld

8. marts 2012

UnderCover37

Kig i dba eller gul og gratis- der er masser af killinger der er salgsklare lige nu

Held og lykke!

Anmeld

8. marts 2012

Rikkeas

UnderCover34 skriver:

Kig i dba eller gul og gratis- der er masser af killinger der er salgsklare lige nu

Held og lykke!

Jeg kigger og kigger. Der er flest på gul og gratis, men jeg vil ikke give flere tusinde kroner for en racekat.

jeg vil max give 200 kr for den.

Så det lidt svært

Og i og med at jeg gerne helst vil have en killing, så ung som muligt, gør det også min søgen lidt svære

Anmeld

8. marts 2012

Rikkeas

nettemor skriver:

Altså vores nabo siger deres kat lige er blevet "dusket" Så hvis ikke du har fundet en inden så kan du helt sikkert få en derfra

Haha, den er lige blevet dusket

Haha, hvor godt!

Jamen det kunne da ihvertfald godt være en mulighed!!! 

Anmeld

8. marts 2012

Humanincubator

Jeg ville klart vælge at bruge 600 kr og så tage på et internat. Så er den både vaccineret og neutraliseret. Og de har masser af katte - også killinger.

Anmeld

8. marts 2012

debbie19

Humanincubator skriver:

Jeg ville klart vælge at bruge 600 kr og så tage på et internat. Så er den både vaccineret og neutraliseret. Og de har masser af katte - også killinger.

Ved du hvor gamle killinger skal være før de bliver neutraliseret ?? vil nemlig gerne have en killing fra internat ??

Anmeld

8. marts 2012

Nettemor

rikkeas skriver:

Haha, den er lige blevet dusket

Haha, hvor godt!

Jamen det kunne da ihvertfald godt være en mulighed!!! 

Hihi  Jep.

Og jeg er rimelig sikker på at kommer der killinger så kan du få dem for at tage dem. Og kommer der nogen vil de nok nogenlunde ligne dem her  som de fik sidste år.

Anmeld

8. marts 2012

Humanincubator

Mener, at det er fra 12-14 ugers alderen! Prøv at ringe til det nærmeste internat og spørg. For hvis du får en killing og selv skal betale for at få den neutraliseret, så koster det altså en del. JEg gav 1500 kr for at få neutraliseret min hunkat.. En hankat koster lidt mindre, men narkosen er jo dyr i sig selv. Og så skal misser også vaccineres og øremærkes eller chippes. Det koster jo :O

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.