Skole arrangement ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2012

Anonym trådstarter

Problembarnet skriver:

hvor gammel er barnet?

10 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

jamen så skal barnet da også være med??

Kan barnet så ikke komme afsted alene hvis i andre ikke gider?? det er da bedre end slet ikke at komme.. Jeg var selv et af de børn som kom afsted uden forældre eller slet ikke kom afsted..

Og selvom det er skide pinligt at være den eneste uden sine forældre, så var det trods alt bedre end at høre de andre snakke om hvor hyggeligt det hele var når jeg ikke selv havde været med.. Det har en masse for fællesskabet i klassen at sige at alle er der

Det er IKKE os som forældre der ikke vil afsted . Det er barnet selv , som ikke gider derind. Og så falder det sammen med en håndbold kamp som barnet vægter MEGET højt.Vi som forældre deltager skam gerne

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Måske bare mig der ikke er vild med at man pålægger nået MAN SKAL deltage i uden egen fri vilje

Anmeld

8. marts 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Måske bare mig der ikke er vild med at man pålægger nået MAN SKAL deltage i uden egen fri vilje

det har du også ret i

Anmeld

8. marts 2012

roenlund

på den skole hvor jeg arbejder har vi et såddan arrangement om året hvor eleverne SKAL deltage dette er iregnet skolenormen og dermed undervises det mindre elever kan fritages ligesom de kan fra alm skolegang, altså hvis det er noget forældrene mener er vigtigere end skole (der er jo mange der holder ferie og af anden grund holder fri fra skole)

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

roenlund skriver:

på den skole hvor jeg arbejder har vi et såddan arrangement om året hvor eleverne SKAL deltage dette er iregnet skolenormen og dermed undervises det mindre elever kan fritages ligesom de kan fra alm skolegang, altså hvis det er noget forældrene mener er vigtigere end skole (der er jo mange der holder ferie og af anden grund holder fri fra skole)

Forstår hvis ikke helt det du skriver

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

roenlund skriver:

Så fik jeg fat i det , det gik lige ud af landevejen :-)Ved ikke om der er nået vi som forældre finder vigtigere.Har nok bare slet ved at de skal pålægges nået i deres fritid . Og med beskeden DE SKAL , det kunne jo tænkes at der er ting som gør at det ikke passer så godt

Anmeld

8. marts 2012

wamse

Anonym skriver:

Så fik jeg fat i det , det gik lige ud af landevejen :-)Ved ikke om der er nået vi som forældre finder vigtigere.Har nok bare slet ved at de skal pålægges nået i deres fritid . Og med beskeden DE SKAL , det kunne jo tænkes at der er ting som gør at det ikke passer så godt

Jeg kan godt forstå dig, for jeg kan mærke, at jeg også stejler ved et skal, når det udenfor normal skoletid 

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Jeg kan godt forstå dig, for jeg kan mærke, at jeg også stejler ved et skal, når det udenfor normal skoletid 

Tak for det jeg hader og bliver pålagt nået VI SKAL deltage i. Ungerne har i forvejen deres fritids interessere, som der også skal være plads til. 

Ungerne har heller ikke lyst 

Anmeld

8. marts 2012

roenlund

Anonym skriver:

Jeg kan sagtens følge sit argument og mener selv at hvis det ikke er fastlagt ved årets start og indregnet i den tid eleverne skal gå i skole kan man ikke pålægge nogen noget.

Men synes samtidig at man skal vurdere hvor meget barnet går glip af ved ikke at være der, skal det de laver bruges som reference til noget andet senere, hvor meget vil der i klassen blive snakket om arrangementet.

Men i sidste ende er det jo dig som forældre der ultimativt bestemmer om dit barn skal deltage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.