pleje af mig selv :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2012

wamse

Månsson skriver:

Ved ikke om det er det du mener med fiske spa, men der er mange fede ting så siden

he he ja det der fiske noget kan jeg ikke, men ellers er alle andre ideer kærkommen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

wamse

Leneur skriver:

Manicure.

svømme- og saunatur.

De har åbnet en wellness afdeling med forskellige slags aromabade i Svømmestadie Danmark, så det vil jeg prøve, hvis jeg lige kommer ud over det, at jeg skal vise mig i en badedragt

Anmeld

9. marts 2012

L&V

wamse skriver:

he he ja det der fiske noget kan jeg ikke, men ellers er alle andre ideer kærkommen

Tror os det er noget sjovt noget.. Hot stone massage er mega lækkert også er jeg vild med kranio sakral terapi, både hvis man har lidt bølv i kroppen men os som velvære.. Får selv en ansigtsbehandling hver 2månede uh det er dejligt

Anmeld

9. marts 2012

wamse

Kloster skriver:

Hej hej.

Lyder som nogle vild skønne ting og et godt tiltag.

Jeg har det lidt på samme måde...

Jeg arbejder på pl.hjem og arb self både weekender, helligdage osv. Til gengæld har jeg nogle hverdagsfri. En kollega sagde engang til mig, at på mine fridage skulle jeg gøre mindst 1 ting kun for mig selv... Så det gør jeg... Det er bare ikke wellness, neglebehandlinger osv.

Men hver eneste fridag gør jeg noget for mig selv... Janne-tid kalder jeg det.

Jeg sidder fx i en time ell to og læser et blad med benene under tæppet og en kop god the på sofabordet - med god samvittighed! Vasketøj er vasketøj og nullermændene render ingen steder. Andre gange kan jeg ordne fødder med fodbad, badeolie, negle, creme osv osv, ell tage laaange brusebade, farve hår, tage i centeret og bare nyde roen.

Det er vigtigt for mig at være i "balance" med mig selv, når jeg skal være der 100% for andre mennesker på mit arbejde. Jeg synes, jeg giver og giver, både i det private og på mit arbejde. Så når jeg har fri, er jeg nødt til at finde mig selv og nyde mine ting.

Åhh det lyder også bare som god selvomsorg du laver

Det er nemlig vigtig at være god ved sig selv, når man skal kunne give ud af sig selv til andre.

Anmeld

9. marts 2012

wamse

Månsson skriver:

Tror os det er noget sjovt noget.. Hot stone massage er mega lækkert også er jeg vild med kranio sakral terapi, både hvis man har lidt bølv i kroppen men os som velvære.. Får selv en ansigtsbehandling hver 2månede uh det er dejligt

Kranio sakral kunne jeg rigtig godt tænke mig at prøve, så vil finde en her i området

Anmeld

9. marts 2012

L&V

wamse skriver:

Kranio sakral kunne jeg rigtig godt tænke mig at prøve, så vil finde en her i området

Håber du finder en, det er så dejligt og en vild oplevelse

Anmeld

9. marts 2012

sarahb

wamse skriver:

ej tak skal du have for de søde ord

Jeg laver selv gelenegle på mig selv , så men at få rettet og farvet bryn, er helt klart noget, jeg vil få gjort

Jeg har bestil en luksus ansigtsbehandling på 1½ time d. 2/4 Det glæder jeg mig helt vildt til.

Massage kunne jeg vildt godt tænke mig, jeg er bare så hæmmet af at være så overvægtig, at jeg synes det er pinligt, hvis jeg skulle have massage Giver det mening?

Jamen jeg mener det! Du var den første jeg tænkte på

Ja selvfølgelig giver det mening, hvis man ikke har det godt med ens krop så vil man da heller ikke vise den frem.
Men massage af fødder og under ben er så lækkert også.. Samt en dejlig hovedbunds massage.

Anmeld

9. marts 2012

Klumpe-dumpe

wamse skriver:

ej tak skal du have for de søde ord

Jeg laver selv gelenegle på mig selv , så men at få rettet og farvet bryn, er helt klart noget, jeg vil få gjort

Jeg har bestil en luksus ansigtsbehandling på 1½ time d. 2/4 Det glæder jeg mig helt vildt til.

Massage kunne jeg vildt godt tænke mig, jeg er bare så hæmmet af at være så overvægtig, at jeg synes det er pinligt, hvis jeg skulle have massage Giver det mening?

Åh jamen det skal du bestemt iKKE være, det er meget nemmere at give rigtig god dybtegående massage til plus-smukke-kvinder end tynde/slanke kvinder...

Hilsen massøren

Anmeld

9. marts 2012

wamse

Lille fe skriver:

Åh jamen det skal du bestemt iKKE være, det er meget nemmere at give rigtig god dybtegående massage til plus-smukke-kvinder end tynde/slanke kvinder...

Hilsen massøren

Er det rigtigt? Måske jeg alligevel skulle gøre det så :-) Hvad skal jeg være ops på når jeg leder efter en god massør? Altså skal man godkendt eller?

Anmeld

9. marts 2012

wamse

sarahb skriver:

Jamen jeg mener det! Du var den første jeg tænkte på

Ja selvfølgelig giver det mening, hvis man ikke har det godt med ens krop så vil man da heller ikke vise den frem.
Men massage af fødder og under ben er så lækkert også.. Samt en dejlig hovedbunds massage.

Jeg tror jeg skal prøve at få massage, for jeg skal jo arbejde med at holde af mig selv, og det er også selvom jeg er overvægtig Så skal jeg lade være med at gemme mig væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.