Ny tråd tatovering?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. marts 2012

Munder

Jeg så tråden om tatoveringer for ens børn og kom til at tænke på noget! (derfor starter jeg en ny tråd for ikke at spamme den anden)

Flere har tatoveret dato eller navn et meget centralt sted (det kan være lænden, nakken, underarm mv.) for deres første barn. Hvad gør I så med nr. 2 og så fremdeles, der er jo ikke en lige så god placering til dem?

De skal vel også have en plads på kroppen. Jeg er bare nysgerrig på, hvilke tanker har I gjort Jer om det?

Dorte

(dette er ingen kritik, bare en mulighed for at blive klogere)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

Bryndis

Munder skriver:

Jeg så tråden om tatoveringer for ens børn og kom til at tænke på noget! (derfor starter jeg en ny tråd for ikke at spamme den anden)

Flere har tatoveret dato eller navn et meget centralt sted (det kan være lænden, nakken, underarm mv.) for deres første barn. Hvad gør I så med nr. 2 og så fremdeles, der er jo ikke en lige så god placering til dem?

De skal vel også have en plads på kroppen. Jeg er bare nysgerrig på, hvilke tanker har I gjort Jer om det?

Dorte

Nu fik jeg heldigvis først min tatovering efter jeg har fået begge børn, så deres navne blev skrevet nedenunder hinanden i et hjerte omme på nakken

Anmeld

8. marts 2012

Dinna88

I sommers fik jeg tatoveret min underarm til ære for min familie, men primært for min niece. Jeg kan ikke helt se problematikken i det hele - der er vel ikke nogle steder der er bedre frem for andre, tænker jeg Ellers kan de fleste tatoveringer kombineres, hvis de er små, og det er de flestes, af dem jeg har set herinde. 

Der er dem der får tatoveringen ved "hjertet" men det er jo egentlig... underligt, da hjertet jo egentlig ikke sidder i den ene side af brystet. Så der kan jeg heller ikke se problematikken. Mine tatoveringer er på mine arme, men jeg har ikke "favoritsteder" på armene Så når jeg får børn skal de ikke blive sure over det hvis jeg får tatoveringer for dem på, lad os sige, højre overarm, bare fordi den for min niece er på højre underarm

Anmeld

8. marts 2012

JJH

Jeg venter  til jeg er færdig med at lave børn.

Anmeld

8. marts 2012

Frk Mig

Munder skriver:

Dorte

Jeg har Noah's navn og føzdags dato på håndledet, og når jeg får taget mig sammen skal jeg have lavet Charlie's navn og føzdag også. Jeg finder  noget som kan binde navne sammen .. så jeg har begge navne på samme arm ..

Anmeld

8. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det er vel ligemget hvor på kropsdelen det er. Det er betydningen bag den

Anmeld

8. marts 2012

Munder

Tak for alle jeres svar! De hjælper mig til at forstå mystikken omkring tatoveringer (jeg har ingen - og får det heller ikke)

Anmeld

8. marts 2012

mulle85

min søns navn har jeg på håndleddet, og nu hvor jeg venter mig igen skal jeg selvfølgelig også have mit andet barns navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.