babyalarmer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

848 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. marts 2012

JJH

Nu er vi kommet til indkøb af babyalarmer, men kan ikke finde ud af hvilke jeg skal vælge, jeg står imellem NeoNate 5000A eller SuperNOVA D7. 

Til jer der har en af dem, hvilken har i og hvorfor denne.

Positive og negative ting ved jeres alarm.

Jeg er kun interesseret i disse 2 slags.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

kitra

JJH skriver:

Nu er vi kommet til indkøb af babyalarmer, men kan ikke finde ud af hvilke jeg skal vælge, jeg står imellem NeoNate 5000A eller SuperNOVA D7. 

jeg har en supernova men ved ikke hvad den ellers hedder  men købte den i sommers. den er super nem at bruge og den er til at stole på. jeg har i forvejen en phillips avent til den store og den har jeg ikke alt for meget godt at sige om men jeg har bestemt ikke fortrudt at jeg gav små 1500 kr for supernova´en de er godt givet ud. god batteri tid, har aldrig oplevet den har været udenfor rækkevide og baby´en behøver ikke skrige for at den reagere.

Anmeld

8. marts 2012

l.kjoeller

JJH skriver:

JJoNu er vi kommet til indkøb af babyalarmer, men kan ikke finde ud af hvilke jeg skal vælge, jeg står imellem NeoNate 5000A eller SuperNOVA D7. 

Købte neonate da flere af mine veninder er glade for deres :-)

Anmeld

8. marts 2012

Mamalou

Jeg har super novaen og jeg ville ikke vælge den igen. Der er rigtig mange, der har alarmen, hvilket betyder at der kan være meget støj, da de går ind over samme frekvens... 

Hvis jeg skulle vælge om igen, ville jeg vælge en Phillips med DECT teknologi, hvilket gør at de ikke kan gå på samme frekvens... Det synes jeg vil være rart! Jeg ved, der fåes en model på Elgigantens hjemmeside til 600 kr ca., så økonomisk er der ihvertfald en besparelse, så det er også et plus

Anmeld

8. marts 2012

Trine89

Jeg har super nova'en og jeg Elsker den..

Har aldrog haft problemer med dem... havde en som gik i den men så fik vi bare ændre kanal og ikke flere problemer der. man kan også ændre frekvenzen hvis det er nødvendigt

Anmeld

8. marts 2012

Camulla

JJH skriver:

Jeg havde super nova til min store dreng, men de duede ikke mere, da vi skulle have nr. 2. Vi havde ofte problemer med dem, når vi havde mødregruppe f.eks. gik de i de andres frekvenser. Man kan så stille dem på en anden frekvens, men det er irriterende at skulle gøre det og ofte bippede den uden grund. Nu har vi købt NeoNate til den lille og jeg er pænt tilfreds. Har ingenting negativt oplevet. Lige nu skratter den af og til, men ved ikke hvorfor. Skal lige lære dem at kende. Det kan også være fordi lille-fyren bevæger sig i vognen og kommer til at røre ved dem?

Men jeg ville vælge NeoNate også grundet størrelsen ift. Supernova

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.