Forslag til oplevelser/udflugt i Aarhus lørdag 10/3?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.184 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. marts 2012

Muffin_girl

Jeg skal til Aarhus med en veninde.. 

Om aftenen skal vi så spise på Restaurant Kocherierne(tror jeg det hedder )

Men hvad skal vi lave om dagen ? Har været i Aarhus mange gange.. Så jeg gider ikke Bruuns, gågaden og den gamle by Men er åben for gode ideer  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

S.Maria

Jeg følger lige med, da jeg skal op til Århus og besøge en veninde på lørdag og hun har spurgt mig om der er noget vi skal ud og opleve 

Anmeld

8. marts 2012

Muffin_girl

S.Maria skriver:

Jeg følger lige med, da jeg skal op til Århus og besøge en veninde på lørdag og hun har spurgt mig om der er noget vi skal ud og opleve 

Heheh  

Anmeld

8. marts 2012

Troldemommi

Måske en tur i ARoS :-)

Anmeld

8. marts 2012

tarkoflen

Hvad med en tur på Aros og se regnbuen på toppen? Den skulle være vildt flot! Ellers er der jo en gåtur i dyrehaven eller ved stranden, hvis vejret er godt, det er også super lækkert! Og så elsker jeg at tuller rundt i latinerkvarterets små sjove butikker...

Jeg håber I finder på noget godt

Rigtig god tur, og mums til en tur på Kocherier, det er så lækkert!

Anmeld

8. marts 2012

Muffin_girl

Monica P skriver:

Måske en tur i ARoS :-)

God ide

Anmeld

8. marts 2012

Muffin_girl

tarkoflen skriver:

Hvad med en tur på Aros og se regnbuen på toppen? Den skulle være vildt flot! Ellers er der jo en gåtur i dyrehaven eller ved stranden, hvis vejret er godt, det er også super lækkert! Og så elsker jeg at tuller rundt i latinerkvarterets små sjove butikker...

Jeg håber I finder på noget godt

Rigtig god tur, og mums til en tur på Kocherier, det er så lækkert!

Sikke nogle gode ideer TUSIND TAKKER

Anmeld

8. marts 2012

tarkoflen

AalborgPigen skriver:

Sikke nogle gode ideer TUSIND TAKKER

Det var da så lidt jeg bor i Århus, så det var bare et par steder, jeg hygger mig forresten hvis I smutter tilm vandet eller i dyrehaven, så tror jeg nok, at Varna Palæet har sådan noget kagebord i weekenden til 75 kr. måske der kunne være en ide, med mindre I skal spise tidligt. Det ligger super smukt og ville passe perfekt efter en lang gåtur

Anmeld

8. marts 2012

Muffin_girl

tarkoflen skriver:

Det var da så lidt jeg bor i Århus, så det var bare et par steder, jeg hygger mig forresten hvis I smutter tilm vandet eller i dyrehaven, så tror jeg nok, at Varna Palæet har sådan noget kagebord i weekenden til 75 kr. måske der kunne være en ide, med mindre I skal spise tidligt. Det ligger super smukt og ville passe perfekt efter en lang gåtur

Har du et link ? Det gad vi da godt

Anmeld

8. marts 2012

Muffin_girl

tarkoflen skriver:

Jeg har lige tjekket det.. Det er desværre kun søndag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.