Trang til mærkelige ting?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

636 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. marts 2012

Team Putte

Har i oplevet den der trang til noget i så spiser i STORE mængder?

Synes man hører meget om at man får nogle mærkelige madvaner når man er gravid, men har ik rigtig lagt mærke til noget. Indtil i dag! Jeg har hele dagen haft en sygelig trang til sigtebrød med smør!  Har ik spist sigtebrød siden jeg var barn og var på besøg hos min mormor, så synes da det er lidt mærkeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

Sille86

Hi hi hvor hyggeligt... Jo store mængder er jeg med på.. Syntes jeg ÆDER hele tiden smiler... Har en vanvittig trang til salt lakrids ( bad i know) og vand elon og smoothie griner....

Anmeld

8. marts 2012

Team Putte

Sille86 skriver:

Hi hi hvor hyggeligt... Jo store mængder er jeg med på.. Syntes jeg ÆDER hele tiden smiler... Har en vanvittig trang til salt lakrids ( bad i know) og vand elon og smoothie griner....

Salt lakrids var det eneste der virkede mod kvalme.. Men havde ingen direkte trang til det..

Vandmelon har jeg derimod drømt om LÆNGE og fik endelig købt en i går og det er bare guf! Men en direkte trang er det jo så ik nået at blive endnu

Spiser oz helt vildt meget! Har været oppe siden 5.30 i dag og har allerede spist en skål havrefras, 2 stykker rugbrød, 1/4 vandmelon og en god håndfuld mandler.. Og jeg har ik fået frokost endnu, håber lidt kæresten kommer hjem med sigtebrød

Anmeld

9. marts 2012

M&R

Hmmm spiser ik så volsomt meget mere...føler ik pladsen er der:-) mensyg efter stærkt mad men uanset hvad jeg spiser så har jeg halsbrand:-\ så stærkmad er ik lige frem den bedste kur på det:-)
og så er jeg helt vild efter rød slush ice og det er temmelig svært at få fat i lige nu:-)

Anmeld

9. marts 2012

lio

Jeg er blevet vild med Squash, har aldrig brudt mig om den grønsag men nu spiser jeg en ½ - 1 hel hver dag. Mmm...  Hvis ikke i maden så bare som slik.

Anmeld

9. marts 2012

Team Putte

M&R skriver:

Hmmm spiser ik så volsomt meget mere...føler ik pladsen er der:-) mensyg efter stærkt mad men uanset hvad jeg spiser så har jeg halsbrand:-\ så stærkmad er ik lige frem den bedste kur på det:-)
og så er jeg helt vild efter rød slush ice og det er temmelig svært at få fat i lige nu:-)

Uha nej stærk mad går ik med halsbrand Og rød slush ice? Ja hvorfor ikke

Synes bare tit man hører om de der gravide kvinder der vågner kl. 2 om natten og sender manden afsted efter ostepops eller går i gang med at lave oksesteg, og sådan noget mærkeligt noget har jeg endnu ik oplevet

Anmeld

9. marts 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Jeg er blevet vild med Squash, har aldrig brudt mig om den grønsag men nu spiser jeg en ½ - 1 hel hver dag. Mmm...  Hvis ikke i maden så bare som slik.

Se det er lidt skægt når du aldrig har brudt dig om squash

Anmeld

9. marts 2012

lio

Team Putte skriver:

Se det er lidt skægt når du aldrig har brudt dig om squash

Ja, det kommer helt bag på mig hvor lækkert det nu smager.

Anmeld

9. marts 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Ja, det kommer helt bag på mig hvor lækkert det nu smager.

Har en svigerinde der begyndte at spise oliven i stor stil både under og efter graviditeten og hun har aldrig kunnet li' dem før

Anmeld

9. marts 2012

lio

Team Putte skriver:

Har en svigerinde der begyndte at spise oliven i stor stil både under og efter graviditeten og hun har aldrig kunnet li' dem før

Det er sjovt... mine smagsløg har virkelig ændrer sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.