Aaaauvvvv .... min numse!! :-d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. marts 2012

celkt

av av av av av og AV!!

Jeg har været ude at ride... - for første gang i hmm, 4 år tror jeg.... Jeg er fuldstændigt mørbanket, og min bagdel, jeg siger jer tøser, det er nok meget godt det er den tid på måneden, for jeg tror ikke engang min kære mand kunne få lov at nusse mig kærligt på rumpen... piv!!

Og det værste ved det er, at vi stort set ikke lavede andet end at skridte rundt i skove i den times tid vi var ude, - oh my god, prøv at forestille jer hvor øm jeg bliver når vi skal op i tempo....

Men fedt, fedt, fedt. - og så i det fantastiske vejr, - hmmm, gud ved om der er en lille smule masochist i mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

Team Putte

celkt skriver:

av av av av av og AV!!

Jeg har været ude at ride... - for første gang i hmm, 4 år tror jeg.... Jeg er fuldstændigt mørbanket, og min bagdel, jeg siger jer tøser, det er nok meget godt det er den tid på måneden, for jeg tror ikke engang min kære mand kunne få lov at nusse mig kærligt på rumpen... piv!!

Og det værste ved det er, at vi stort set ikke lavede andet end at skridte rundt i skove i den times tid vi var ude, - oh my god, prøv at forestille jer hvor øm jeg bliver når vi skal op i tempo....

Men fedt, fedt, fedt. - og så i det fantastiske vejr, - hmmm, gud ved om der er en lille smule masochist i mig...

Hahaha! Jeg havde HELT andre tanker med den overskrift!

Men tilvænning så holder det op med at gøre ondt

Anmeld

8. marts 2012

Muffin_girl

celkt skriver:

av av av av av og AV!!

Av for pokker da ... Avs !!.. Men lyder dejligt at være ude og nyde vejret

Anmeld

8. marts 2012

celkt

Team Putte skriver:

Hahaha! Jeg havde HELT andre tanker med den overskrift!

Men tilvænning så holder det op med at gøre ondt

s, teksten var jo ganske ærbar, ikke sandt... Så dine tanker, tja... dem tror jeg ikke jeg vil kommentere mere på....

Anmeld

9. marts 2012

Team Putte

celkt skriver:

s, teksten var jo ganske ærbar, ikke sandt... Så dine tanker, tja... dem tror jeg ikke jeg vil kommentere mere på....

Har lige vasket mine tanker med vand og sæbe

Anmeld

9. marts 2012

Dinna88

Haha.. Og så er der virkelig nogle der påstår at det at ride er såååå nemt. Jo jo.. Hvis man er i form til det!! Jeg red næsten uafbrudt i 8 år for så at holde en lang pause. Da jeg startede igen kunne jeg slet ikke gå. Det var jo lige på og hårdt, no mercy. 

Anmeld

9. marts 2012

celkt

Dinna88 skriver:

Haha.. Og så er der virkelig nogle der påstår at det at ride er såååå nemt. Jo jo.. Hvis man er i form til det!! Jeg red næsten uafbrudt i 8 år for så at holde en lang pause. Da jeg startede igen kunne jeg slet ikke gå. Det var jo lige på og hårdt, no mercy. 

og det er bare endnu værre idag....

tænk, jeg har muskler, jeg ikke anede fandtes i de regioner.... haha

Anmeld

9. marts 2012

Dinna88

celkt skriver:

og det er bare endnu værre idag....

tænk, jeg har muskler, jeg ikke anede fandtes i de regioner.... haha

Du skal strække ud Ved ikke lige hvordan jeg skal forklare dig øvelserne, men strækker du ud INDEN du rider næste gang, så vil det hjælpe!!

haha.. Man bliver helt overrasket

Anmeld

9. marts 2012

celkt

Dinna88 skriver:

Du skal strække ud Ved ikke lige hvordan jeg skal forklare dig øvelserne, men strækker du ud INDEN du rider næste gang, så vil det hjælpe!!

haha.. Man bliver helt overrasket

INDEN jeg rider?? plejer det ikke at være efter??

Anmeld

9. marts 2012

Dinna88

celkt skriver:

INDEN jeg rider?? plejer det ikke at være efter??

Der er delte teorier. Jeg tror på den med at gøre det inden. Hvis du lige varmer lidt op inden og så strækker ud (ordentligt) så vil jeg gerne garantere dig, at du ikke har ondt.   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.