vækstskanning i dag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.005 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. marts 2012

Koen.

Hej piger

Som skrevet tidligere var bassen i maven jo en del "for stor" til md-skanningen så vi var bkevet tilbudt en skanning her i uge 30+..

Jeg er i dag 30+5 og Liam har det perfekt derinde, han ligger stadig i den høje ende med vægten men ikke længere alarmerende stor

Han blev målt til 1810g en del større end storesøster der i uge 32+1 blev skannet og målt til 1703g

Så nu skal tiden bare gå ind til maj så min lækkerhaps kan komme ud til os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

morbibi

Lyder fint, så har jeg lidt at sammenligne med . Jeg var ved JM idag, som skønnede den lille til 1700g og på mandag, når jeg er i uge 30+5 ligesom dig, så skal jeg scannes og så må vi se, hvad de skønner llillepigen til

Anmeld

8. marts 2012

Miss Juul

Han er da bare en sulten lille basse

Godt at det gik godt!Er det ikke også kun positivt at han har lidt at  stå imod med?? Troede ikke at babyer kunne være for store??

Blev scannet her 30+0 til at Tristan lå lige under midten (af vægtskalaen) med en vægt på 1378 mener jeg.. Havde da ikke gjort mig noget hvis han lå lidt over midten.

Hvad er det risikoen er ved at baby ikke følger kurven helt??

Anmeld

8. marts 2012

JH12

Dejligt med en vellykket Scanning, og at Liam er udenfor den alarmerende grænse nu -  og det er jo bare endnu bedre at han har det perfekt der inde  
Men man skal da ikke klage de små har lidt at stå imod med.. Det har min lillepige også

Anmeld

8. marts 2012

Koen.

morbibi skriver:

DDeDetLyder fint, så har jeg lidt at sammenligne med . Jeg var ved JM idag, som skønnede den lille til 1700g og på mandag, når jeg er i uge 30+5 ligesom dig, så skal jeg scannes og så må vi se, hvad de skønner llillepigen til

Det bliver spændende, altid rart at kunne samligne lidt, selvom de jo nu bare skal følge deres kurve god skanning !

Anmeld

8. marts 2012

Koen.

Miss Juul skriver:

Han er da bare en sulten lille basse

Godt at det gik godt!Er det ikke også kun positivt at han har lidt at  stå imod med?? Troede ikke at babyer kunne være for store??

Blev scannet her 30+0 til at Tristan lå lige under midten (af vægtskalaen) med en vægt på 1378 mener jeg.. Havde da ikke gjort mig noget hvis han lå lidt over midten.

Hvad er det risikoen er ved at baby ikke følger kurven helt??

Jo det er dejligt at Han trives og har lidt gode kinder

De har holdt øje med ham/hans vægt da jeg simpelthen ikke er bygget til en kæmpe 5 kgs baby skal komme ud et hvis sted så hvis Han blev ved at være kæmpe skulle Han ud lidt før tid! Jeg er når jeg ikke er gravid et ret lille nips på 43 kg og 1,57m sååå

En lille prins du gemmer på, men hvis Han trives og har det godt så sker der jo intet

Min datter var os en lille en igennem hele graviditeten og jeg blev skannet hver 3-4 uge pga SUA. Men hun fulgte sin egen kurve og kom da os ud og vejede 3050g de kan jo finde på at gribe ind hvis barnet stopper med at tage på ovs.

Anmeld

8. marts 2012

Koen.

Joyce1986 skriver:

Dejligt med en vellykket Scanning, og at Liam er udenfor den alarmerende grænse nu -  og det er jo bare endnu bedre at han har det perfekt der inde  
Men man skal da ikke klage de små har lidt at stå imod med.. Det har min lillepige også

Ja det er bare dejligt så nu skal den sidste tid bare nydes

Det er skønt med en lille basse, men min datter var en lille en, så får da prøvet begge dele

Anmeld

8. marts 2012

JH12

tanja. skriver:

Ja det er bare dejligt så nu skal den sidste tid bare nydes

Det er skønt med en lille basse, men min datter var en lille en, så får da prøvet begge dele

Så må du fortælle os andre, hvad det er "bedst" / "nemmest"

Anmeld

8. marts 2012

Koen.

Joyce1986 skriver:

HHiHih

Så må du fortælle os andre, hvad det er "bedst" / "nemmest"

Hihi nu har min datter været meget syg med maven i hendes snart 2 år hvilket virkelig har givet grå hår da vi først for nylig har fået svar på hvad hun fejler, så herhjemme er vi sikker på lillebror bliver nemmere, netop fordi Lærke har/er et lille skravl hvor man skal holde øje med vægten

Selv hendes fætter der er 11 mdr yngre vejer ligeså meget som hende

Anmeld

8. marts 2012

JH12

tanja. skriver:

Hihi nu har min datter været meget syg med maven i hendes snart 2 år hvilket virkelig har givet grå hår da vi først for nylig har fået svar på hvad hun fejler, så herhjemme er vi sikker på lillebror bliver nemmere, netop fordi Lærke har/er et lille skravl hvor man skal holde øje med vægten

Selv hendes fætter der er 11 mdr yngre vejer ligeså meget som hende

Ej puha det lyder ikke rart  Må man spørger hvad hun fejler?

Men ja han må da kun blive nemmere.. Så er det da kun dejligt, at han er lidt over gennemsnittet.. Lad os håbe han bliver ved med det

Vildt nok hun vejer det samme som hendes 11 mdr. yngre fætter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.