Børn er så forskellige og dog så ens.. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

844 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. marts 2012

Janni.

Hej de damer og herrer 

I et kort øjeblik sad jeg lige og tænkte på hvor forskellige børn er, og dog hvor ens de egentlig er. 

Alle børn skal igennem den samme udvikling, men alligevel er de så forskellige. Synes det er vidunderligt at livet kan være så mystisk. 

Blot et ligegyldigt indlæg herfra. Lidt af dagens tanker.  

Håber i nyder dagen og livet. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

Koen.

Janni. skriver:

Hej de damer og herrer 

I et kort øjeblik sad jeg lige og tænkte på hvor forskellige børn er, og dog hvor ens de egentlig er. 

Alle børn skal igennem den samme udvikling, men alligevel er de så forskellige. Synes det er vidunderligt at livet kan være så mystisk. 

Anmeld

8. marts 2012

Janni.

tanja. skriver:

Anmeld

8. marts 2012

L&V

Janni. skriver:

Hej de damer og herrer 

Du har så evig ret, kan jeg os sidde og fundere over, især efter vi har været i mg eller sådan noget.. 

Anmeld

8. marts 2012

Janni.

Månsson skriver:

Du har så evig ret, kan jeg os sidde og fundere over, især efter vi har været i mg eller sådan noget.. 

Nemlig! Jeg sad lige og tænkte på børnene fra min mødregruppe, min egen søn, og mine niecer. 

Anmeld

8. marts 2012

Røverdatter

Ja det er så rigtigt Har en veninde hvis pige på 7 en halv måned endnu ikke kravler, hvilket hun er lidt trykket af da hendes mødregruppes børn allerede kravler derudaf. Men der er jo absolut intet galt med hendes pige - hun skal nok lære det

Og bare den måde de snakker forskelligt på og udtrykker sig forskelligt fra hinanden Det er fantastisk så meget personlighed de har de små!

Anmeld

8. marts 2012

B&J

det er bare så sandt...

det er helt utroligt

Anmeld

8. marts 2012

bullerbassen

Så sandt , så sandt ..

Og tænk søskende med selv samme opdragelse udvikler sig til 2 vidt forskellige mennesker..

Anmeld

8. marts 2012

Janni.

Himmelsmil skriver:

Ja det er så rigtigt Har en veninde hvis pige på 7 en halv måned endnu ikke kravler, hvilket hun er lidt trykket af da hendes mødregruppes børn allerede kravler derudaf. Men der er jo absolut intet galt med hendes pige - hun skal nok lære det

Og bare den måde de snakker forskelligt på og udtrykker sig forskelligt fra hinanden Det er fantastisk så meget personlighed de har de små!

Helt enig, min søn bliver 1 år om 5 dage, han ved knap at han har ben som skal bruges til at gå med lol.  Han kravler ikke engang rigtigt, han leger militær mand. De kære børn, ihhh hvor er de dejlige 

Anmeld

8. marts 2012

Janni.

B&J skriver:

det er bare så sandt...

det er helt utroligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.