Hvordan forgår det at søge kontanthjælp ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2012

Anonym trådstarter

kirsti skriver:

tror nu ikke du skal være så nervøs men vil være ærlig og sige at reglerne for dem under 30 og især under 25 år virkelig er stramme.

Du er velkommen til at pm'e hvis der er ting du kommer i tvivl om, vil spørge om eller synes virker forkert når du få snakket med din sagsbehandler.

Du kan btw først søge kh den første dag du er ledig, man kan ikke gøre det på forhånd

Hvor skønt du ved så meget om det. Tak

Må man ta en med til de der møder med sagsbehandler? jeg er som sagt ikke så god til mennesker og vil helst ikke stå alene hvis jeg skulle gå helt i panik.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

kirsti

Anonym skriver:

Hvor skønt du ved så meget om det. Tak

Må man ta en med til de der møder med sagsbehandler? jeg er som sagt ikke så god til mennesker og vil helst ikke stå alene hvis jeg skulle gå helt i panik.

jep du har ret til at tage en bisidder med men det er dig der skal  føre samtalen.

Anmeld

8. marts 2012

katrine26

Anonym skriver:

Jeg er blevet fyret- der er ikke mere arbejde så det er jo egentlig fair nok  Modtar min sidste løn om 2 uger og derefter er jeg bare lost.. Synes jeg har hørt de er så grove og man nærmest skal tigge og be for at få hjælp. Så frygter det en smule.

ok..ja så skal du ikke betale dem tilbage hvilket jo er et plus.

Jeg har nu fået en pæn modtagelse så tror ikke du skal frygte noget..

Men husk at gå derned i god tid da der godt kan gå et par dage inden din sag er gennemgået osv.

Katrine26

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.