Hej alle vordende mødre
Jeg ønsker mig inderligt et godt råd fra en af jer med erfaring på gravid-området.
Jeg er 30 år, jeg har haft en stabil cyklys i nu snart 15 år, jeg stoppede med p-piller i oktober 2011 og jeg er nu gået 14 dage over tid, men uden at teste positivt på g-test. Jeg har aldrig været gravid før.
Jeg havde menstruation sidste gang d. 27. januar, jeg har haft kvalme flere morgener (særlig meget d. 13. - 17. februar
), hvoraf jeg reelt har kastet op to gange, jeg føler mig konstant tørstig og er næsten oppe hver nat for at drikke vand. Jeg har ingen smerter, men har haft en ømhed i underlivet, lidt på samme smerteniveau, som når jeg skal have menstruation, men så alligevel ikke helt den samme fornemmelse. Videre har jeg følsomme brystvorter som heletiden er stive (undskyld detaljerne, men jeg har brug for at forklare det præcist som det er
), den anden dag, hvor jeg var i bad var det ubehageligt da vandstrålerne ramte mine brystvorter og når jeg fryser føles de også anderledes end de plejer. Jeg drikker rigtig meget mælk for tiden, hvilket jeg ikke plejer at kunne lide særlig godt, min kæreste har kommenteret det og jeg er belevet opmærksom på at jeg har fået en stærk øget lyst til både mælk og æblejuice, ingen af delene plejer jeg at drikke.
Jeg har kontaktet min læge to gange, men jeg føler mig simpelthen så dum
og afvist fordi hun tydeligt giver udtryk for, at hun ikke kan teste bedre end jeg selv kan hjemme og hun sagde meget direkte til mig i dag, at hvis jeg ikke tester positivt nu, så er jeg ikke gravid.
Jeg prøver at sige til mig selv, at jeg er indbildsk gravid og at det er min psyke der kører afsted med mig, men alligevel kører det hele rundt i hovedet på mig og det undrer mig, at min psyke alene kan skabe de fysiske symptomer som virker meget virkelige for mig 
Er der nogen her, der har oplevet noget lignende? Nogen der har prøvet at være indbildsk gravid og har mærket fysiske symptomer?
Ha' en skøn dag alle sammen!