Hej...
Jeg sidder lige og er møg hamrende nervøs over at jeg skal have besked på en scanning af mit hoved... Kl 14 i dag ved jeg besked om hvad der foregår i mit hoved!! Jeg har egentlig ikke tænkt vildt over det, siden scanningen og tænkt at der er ikke noget galt, jeg skal bare op og have at vide at alt er fint... Lige indtil jeg var til fysioterapeut igår... som fortalte mig at jeg faktisk har nedsat kraft i hele højre side!!! Jeg tænker bare hvordan kan jeg gå rundt og have nedsat kraft uden at lægge mærke til det?? Jeg er så pisse bange for hvad svaret er nu, kan slet ikke overskue hvis der sidder noget i mit hoved som ikke skal være der!!! Mine forældre er lige for tiden ude at rejse, så dem har jeg ikke lyst til at fortælle hvor bange jeg reelt er, de ved heller ikke det med at jeg har nedsat kraft, så jeg tror at de også bare regner med et normalt svar...
Nå men min kæreste har altid sagt at man skal ikke bekymre sig om noget før der er noget at bekymre sig om, så derfor må jeg jo bare vente og så tage den derfra... men føj for en grim ventetid!!
Jeg ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg... havde vist bare brug for at dele mine tanker...

Anmeld