Til baby.dk staff: Kunne godt bruge en debat der hedder "Kom ud med din vrede" 
ADVARSEL: BANDEORD KAN FOREKOMME!
Arrrrgh! Jeg har lige snakket med kommunen (København selvfølgelig) og jeg får så først dagpenge på torsdag i NÆSTE UGE! Har intet fået endnu, og skal nu vente EN TIL UGE! Jamen tak, nej nej min baby kan da sagtens undvære mad og bleer!
I får lige historien kort (er nødt til at læsse af på nogen, og det bliver jer damer 
Jeg ringer torsdag i sidste uge til kommunen fordi jeg ingen dagpenge har fået. De påstår så, at min arbejdsgiver ikke har indberettet det. Så jeg ringer til min arb. giver som siger at det har de. Men de lover at de selv lige ringer til kommunen og får styr på det.
Fredag modtager jeg så det papir jeg skulle udfylde og sende retur (opdager så at det papir HAR jeg allerede udfyldt for længe siden!!) men jeg udfylder og sender retur mandag som A-post. Så det burde være fremme tirsdag.
I dag er det torsdag og jeg har stadig ingen penge fået. Jeg ringer, lettere sur, til kommunen her til morgen og så siger damen gudhjælpemig, at de magter kun at udbetale penge torsdag og de er så fatsvage at de skal bruge 3 dage til det, ergo skulle de have haft papiret mandag (okay, det er ikke direkte citeret, men I fanger vist budskabe). HVORFOR FANDEN FORTALTE DE MIG IKKE DET I SIDSTE UGE?! Der sagde hun til mig, at når jeg fik det papir og sendste det retur, så ville jeg få penge inden for en overskuelig fremtid. 14 DAGE ER SGU DA IKKE OVERSKUELIGT?!! Nå men jeg skældte og smældte på hende den stakkels dame . Og endte med at knalde røret på med et meget vredt "Tak for hjælpen, HEJ"
Puuuuhaaa... Det var altså lidt rart at få det ud gennem fingrene.. 
Anmeld