Plukve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. marts 2012

Anonym trådstarter

Gravid uge 25.

Jeg har dagligt en del "normale" plukveer men her til morgen vågner jeg kl. 06:30 og har en plukve, den er slem og kan næsten ikke bevæge mig uden besvær, men den er ikke gået over endnu, altså her kl. 08:45 har jeg stadig det jeg normalt ville tro var en plukve, men siden den stadig er der, er det så overhovd en plukve? Hvad er det så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

Gaia

Hvordan føles den? 

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Hvordan føles den? 

Egentlig som en plukve, bare lidt værre, altså det gør lidt ondt. Mavenspænder helt op og jeg kan ikke slappe af, heller ej modsat.

Anmeld

8. marts 2012

Maja88

tænker måske det er babyen som presser ud af.

Anmeld

8. marts 2012

Maja88

har du prøvet at skubbe til maven... sådan fik jeg mine til at gå over.. altså mosle den lidt rundt.. fra siden af

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

har du prøvet at skubbe til maven... sådan fik jeg mine til at gå over.. altså mosle den lidt rundt.. fra siden af

Den er så hård at jeg intet kan mosle rundt.. og gør ondt når jeg prøver.

Anmeld

8. marts 2012

Maja88

Anonym skriver:

Den er så hård at jeg intet kan mosle rundt.. og gør ondt når jeg prøver.

gjorde mit også.. men giv den nogle ordentlige puf... eventuelt når du ligger på ryggen

Anmeld

8. marts 2012

Kamulla

kan være du har fået dig en omgang urinvejsinfektion, så kan du få nogle slemme plukveer som i aller værste fald kan give veer hvis dette ikke behandles.. så ville lige smutte ned forbi lægen med en urinprøve

led aelv at kroniske plukveer og kronisk blærebetændelse da jeg var gravid, og i 30.uge blev det til veer...

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

kan være du har fået dig en omgang urinvejsinfektion, så kan du få nogle slemme plukveer som i aller værste fald kan give veer hvis dette ikke behandles.. så ville lige smutte ned forbi lægen med en urinprøve

led aelv at kroniske plukveer og kronisk blærebetændelse da jeg var gravid, og i 30.uge blev det til veer...

var pussigt nok til lægen igår til undersøgelse og urinprøven var blank så der er intet at komme efter.

Anmeld

8. marts 2012

Kamulla

Anonym skriver:

var pussigt nok til lægen igår til undersøgelse og urinprøven var blank så der er intet at komme efter.

okay... ja så ved jeg det ikke... hvis det fortsætter skal du nok give FG et kald... hvis ikke, var det nok bare en lang ubehagelig plukve der kan skyldes mange ting..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.