MorDk skriver:
Jeg har været sygemeldt siden 20.01.12 pga graviditetsgener (voldsom kvalme, svimmelhed og almen utilpashed)
Jeg har det selvfølgelig ikke så godt med det. Var til lægen her forleden dag og fik yderligere en sygemelding på 2 måneder. Jeg har stadig rigtig meget kvalme og er rigtig svimmel. Håber snart på bedring for det er ikke spor rart!
Andre som er sygemeldt?
Hvordan tager jeres arbejde det?
Savner faktisk at være på arbejde og have en almindelig hverdag, men kan simpelthen hen ikke forestille mig en arbejdsdag sådan som jeg har det. Nogle vil måske sige jeg er pylret. Er vi gravide nu til dags mere pylret? Jeg ved ikke... Jeg tænker bare på mig selv og baby. INGEN siger tak til mig... eller kalpper mig på skulderen.... sååå....
Bare lige en tanke jeg ville dele...
Jeg er Pt Klatsygemeldt, fordi jeg Småbløder on/ off. Når jeg bløder skal jeg blive hjemme indtil blødningen er stoppet, når den er stoppet skal jeg så på arbejde igen. (Har aborteret 4 gange før), derfor bliver der taget særlig hensyn til mig.
Jeg overvejer næste gang jeg snakker med gyn at få den Fuldtidssygmelding, indtil uge 12, deri sagt at det kan ikke være rigtig jeg begynder at bløde når jeg har været på arbejde ? 
Tror de er pænt trætte af de ikke ved hvornår jeg kommer og ikke kommer, og jeg ikke engang selv ved det.. 
Føler godt jeg ville kunne arbejde, hvis jeg ikke blødte. Men angsten, bekymringerne, og hele situationen gør mig faktisk, Psykisk dårlig.
Anmeld